| 2009 年 10 月 21 日 星期三 陰晴不定 |
2009-10-21  |
分類: 未分類 |
' 今日係一年一度ge校運會
' 朝早5點幾就起左身
' 6點左右去到雯屋企
' 去ge過程非常恐怖
' 等埋傑 就行去台m
' 唉.... 身家貧窮
' 朝早冇野賽
' 悶到出汁
' 中午去左美居搵我媽媽
' 晏就賽鉛球
' 一開始 個合格線太高
' 冇人推得過
' 得我地幾個有成績
' 之後胡sir將合格線降低左
' 先至有八強
' 開頭我以為自己冇機會攞頭三
' 點知係第五次
' 我出盡全力
' 推到6米84
' 咁就變左第二啦
' 超開心
' 肥瑩又破記錄
' 個個都好開心
' 放學去左台m吹水
' 之後就各自番歸
' the end '
'' 鉛球第二名呀 開心死我啦!! "
|
| 發表時間:2009-10-21 08:50 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|