2009 年 10 月 21 日  星期三   陰晴不定


2009-10-21 開心 分類: 未分類

'   今日係一年一度ge校運會

'   朝早5點幾就起左身

'   6點左右去到雯屋企

'   去ge過程非常恐怖

'   等埋傑    就行去台m

'   唉....  身家貧窮

'   朝早冇野賽

'   悶到出汁

'   中午去左美居搵我媽媽

'   晏就賽鉛球

'   一開始   個合格線太高

'   冇人推得過

'   得我地幾個有成績

'   之後胡sir將合格線降低左

'   先至有八強

'   開頭我以為自己冇機會攞頭三

'   點知係第五次

'   我出盡全力

'   推到6米84  

'   咁就變左第二啦

'   超開心

'   肥瑩又破記錄

'   個個都好開心

'   放學去左台m吹水

'   之後就各自番歸

 

'   the   end   '

''  鉛球第二名呀    開心死我啦!!   "

發表時間:2009-10-21 08:50 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言