2009 年 11 月 1 日 星期日  |
2009-11-01  |
分類: 未分類 |
' 唉.....
' 呢排終於得閒up BG啦
' 今個星期日日都有測驗
' 測到成個人傻傻地
' 日日番學測完驗就訓教
' 冇精神去聽書
' 頹到爆 /_\
' 話說琴日係HALLOWEEN
' 朝早番學校測驗
' 放學同AmY周街行
' 行完街番屋企上左陣MsN
' 好眼訓 頂唔引
' 上床訓教
' 4點時比D電話嘈醒左
' THeN去左我表哥屋企搵雯佢地
' 6點過番屋企換衫
' 又去我表哥屋企搵雯佢地
' 之後坐車去漁人碼頭
' 諗住去鬼屋
' 點知超多人加上好貴再加上冇咩心情
' 所以就冇玩啦
' 10點幾去左食野
' D野貴都呀媽都唔認得
' 我淨係飲左杯野
' 都要15蚊 -口-
' 番到屋企樓下買左個麵食
' 今朝9點幾就比儀打黎嘈醒左
' 問我去唔去買旗
' 開頭話唔去
' 諗諗下反正係屋企都冇野做
' 咪去囉
' 人地9點15分集合
' 我地11點先去到
' 好彩冇比人鬧
' 買到12點半就唔洗買啦
' 上左慧屋企
' 顛左2個鐘就去食野
' 之後係黃金附近行左超耐
' 冇地方去
' 就各至番歸
[ ' ~ tHE ENd ~ ' ]
' 各位初二ge同學仔要繼續加油呀 ^v^
|
| 發表時間:2009-11-01 07:30 PM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|