2009 年 10 月 24 日 星期六  |
2009-10-24  |
分類: 未分類 |
' 琴日係校運會ge最後一日
' 唔知點解個人好攰
' 上午睇阿勁破記錄
' 下午睇接力決賽
' 超開心 ^v^
' 閉幕禮完左之後影相
' 個個都搶完同女英雄影相
' 影完就去左食野
' 吹左陣水就番屋企
' 今日投擲組BBQ
' 坐車果陣
' 班男仔同後面d師奶超嘈
' 去到等左一陣d野食先黎到
' 六百幾蚊超少野
' 都唔知點食
' 不過燒ge過程非常開心
' 燒到五點左右就汁野走人
' 坐車番澳門
' 番到屋企又要坐車去"乙水"仔食飯
' 坐車坐到我傻
' 過多兩日又要番學啦
' 超多測驗
' 唔知點算好 唉......
' ThE EnD '
|
| 發表時間:2009-10-24 11:42 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|