2009 年 10 月 2 日 星期五  |
2009-10-02  |
分類: 未分類 |
' 終於放假啦
' 琴日派左3科測驗
' 3科都炒囇
' 數三 55分
' 數四 44分
' 英文 51分
' 唉......
' 傷心 t^t
' 今日同左郭婉真北上
' 好攰呀....
' 12點幾番黎去我表哥屋企食飯
' 點知去到冇到得食
' 叼......
' 之後就去左二嚨喉做生物報告
' 等人等到傻
' 幾經辛苦終於做完啦
' 夜晚去左睇煙花
' 好無聊 同上年差唔多
' 仲以為今年會好好睇
' 係南灣湖坐到11點番屋企
' 連續幾日都好多節目
' 忙到七彩
' 星期一測物理
' 唔知點算好
' 好多野溫 又唔明佢講咩
''' ThE eNd '''
|
| 發表時間:2009-10-02 12:29 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|