2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


2009-10-02 傷心 分類: 未分類

'   終於放假啦

'   琴日派左3科測驗

'   3科都炒囇

'   數三   55分

'   數四   44分

'   英文   51分

'   唉......

'   傷心    t^t

 

'   今日同左郭婉真北上

'   好攰呀....

'   12點幾番黎去我表哥屋企食飯

'   點知去到冇到得食

'   叼......

'   之後就去左二嚨喉做生物報告

'   等人等到傻

'   幾經辛苦終於做完啦

'   夜晚去左睇煙花

'   好無聊   同上年差唔多

'   仲以為今年會好好睇

'   係南灣湖坐到11點番屋企

 

'   連續幾日都好多節目

'   忙到七彩

'   星期一測物理

'   唔知點算好

'   好多野溫   又唔明佢講咩

 

'''   ThE   eNd   '''

發表時間:2009-10-02 12:29 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言