| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


2006 年 8 月 27 日 星期日  |
| 2006-08-28 |
今日,好悶哇><"
又冇街出,,"
悶到嘔,,"
起身,,
睇電視,睇電視,睇電視,"
真係冇野做-2-"
唉,呢幾日,
未唔開心完滴,,"
不過都冇計啦,,"
總係要面對><
今日冇咩講啦,,"
bye"
|
| 刊登時間︰2006-08-28 12:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 8 月 26 日 星期六  |
| 2006-08-26 |
今日都幾特別,,
4點幾,,太悶,,落街行下,,
點知行行下,
去左海濱公園,,
見到..有人拍戲xdd
開頭,,我一路行就一路諗緊野,,
諗緊d唔講得既野,,
點知見到一大班人,,
開頭以為有人淹水-3-"
點知行到去,,
見到好多tvb的車車,,
and記者,,"
就睇下人地拍戲啦,,
見到呀ron同joey-3-"
好多人哇,,
講番套戲先,,
就話呢,,有個細路女,,係水到叫help-3-"
呀ron跳就落去救佢,,
點知個女仔扮唔到浸親,,
就叫個呀叔扮個細路女,,
著住同個女仔一樣杉,,
戴住個假髮,,好搞笑,
點知呀ron又唔跳,,
又搵人扮佢-3-"
跟住就玩玩玩玩左成日,,ka2
聽日又唔知點算好,,冇野做>3<"
好掛住住你...地-3-"
唔講lu,,bye"

|
| 刊登時間︰2006-08-26 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|