| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


2006 年 8 月 25 日 星期五  |
| 2006-08-25 |
今日,,
真係病左啵,,
而且仲幾辛苦tim,,
傷風呀,,不過都仲要番學
真係慘慘,,
恨不得死左佢算囉,,
今日,,番學
番學,放學,
番到黎,病左都落公園
又落雨,,
又淋過,,
同琴日一樣啦,,
聽日再病過,,
係咪好傻呢,,
算啦,,
我係咁架啦,,
ka2"
|
| 刊登時間︰2006-08-25 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


2006 年 8 月 24 日 星期四  |
| 2006-08-24 |
今日番學幾好丫,,
又識多幾個朋友
希望可以忘記一D野.."
包括人和物.."
但係唔知點解自己會....
MAYBE I CANT CONTROLS,
------------------------------------------------------------
今日咪好大雨既,,
果時我係公園,,
就開始落大D啦,,
冇人敢出黎,,
經過既都好小哇
我一個人訓左係地下,,"
等果D[針]刺進我的體內,,"
個FEEL好正,,
不過好wet 呢,,""
停左雨,,大約6:30,,
5點淋到6點半,,
呀媽落黎叫我番屋企,,'
個陣我已經...成身水,,
件杉多水到...
唔知點形容,,
係公園果時,,
訓係到,,望住個天,,
諗起好多野,,
不過,,呢d都只不過係回憶,,
好想番到已前,,
離別真係難受,,"
呢場雨,,
唔知點解,,
比到我一個時間去諗野,,
冇人,,得d雨將我淋完又淋,,
我番到屋企,,
冇沖涼,,
自不過係換左件杉,,
所以我諗聽日一定會病,,"
病左都好,,好過煩丫,,
今日講住咁多先啦,,"
各位,,sor呀,,支前個D 加哂pw
becoz,,唔係人人睇得的,,"
sor呀,,"
bye" |
| 刊登時間︰2006-08-24 02:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|