冇上2日qz拉~~真係大頭哈~
染左個髮~~好似多啡小金wow~算拉,啡都幾好睇
不過有一個問題好得意
次次我去間野到d人同我洗頭,都會問:細佬你金年幾大?
why咁多人問me呢個問題
不過都有可能係全間野得我一粒豆釘係到拉~~~
好開心丫~~~同老婆結婚拉~~~yeah~
@@明天又打波真好~~~
最好同我小5磅就正 a0a
嘩3點幾去打波,哂死我~~
冇打成年,估唔到仲咁GOD,下下抽落去都殺死人~~
不過開波就.......
算拉大把時間比我打~~
一定可以練番o既
仲有一樣野令我囧哂囉
exam炒到媽叉咁都升到班,唉算拉,有得讀就讀囉,你班蛋散最開心拉
平時又唔見你地咁掛住我,冇番一個星期我就好似香左咁,我都知我god,but唔洗咁既~~
唔知打咩lu,打多句拉,不過呡句正係比我老婆o既
衰鴨,我愛妳丫,我愛妳一生一世,我要同妳一齊做對傻鴨,我要妳做隻幸福o既鴨, 啜