金日係我咁大個仔第一次去染髮呢0.0唔知染左我會變成點呢?
大家唔洗怕睇唔到,因為我一定會自拍一張比你地睇0v0
4點就出去啦,期待中~~
哎唷我終於申請左qooza了~~咁多位朋友你地好-v-
我個名叫軒囝,中意o既可以叫我軒軒架0.0
本人平時好悶~好想有靚女陪我吹下水如果可以既就加我msn啦>>>[email protected],另外招靚女老婆一粒,有意msn add -v-
我平時會on到11點左右,11點打後休息去了~~
好啦第一次打就打到呢到啦-v-睇左就要留言架啦,特別係靚女呢!!