icaica

暱稱: ︵*雀︴
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

 

 

2005 年 9 月 18 日  星期日雨天

 

 

今日Jake生日呀>< 驚訝

 

今日係Jake生日+中秋節bor~
約去嗰時娟玩我呀!!

之後去左neway city唱k,,,
我諗唱左4個鐘度啦!
好無奈咁成日俾人偷影!~
影得勁樣衰囉!!
走之前我地又狂影相(正經的...)

之後去西九龍廣場
好想玩條過山車呀!!
點知又維修= =
嗰度架海盜船係好低b既...
sim話想玩呀~
Jake話想溜冰...
不過最後冇溜到...
去左影相喎~
開頭5個人一齊影...
之後我同we影呀!!
第一次咋...
好開心呀><
不過我地揀嗰部機唔係好好囉~

then行左陣街
佢地買yes card呀喺度...
之後去左"大快活"度食野
Jake俾熱水燙親呀!!
紅晒咁...
我覺得好痛架囉~
之後佢攞冰黎敷...先好番d~

夜晚同佢地去海濱
行嗰時撞到文文佢地
又見到肥妹啦!!
真係好cute呀><
之後有we,牛,娟,sim,璋璋,大鼻子,肥拿 and 啤啤10個人去~
玩"turth or dare"
我地玩到好無聊囉...
之後有d人早走~
我地又諗唔到做咩好喎...
勁想返屋企呀嗰時
走嗰時行行下又落大雨
整到濕晒咁...

最後同sim同佢呀哥打的番家lu...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

      

 

2005 年 9 月 17 日  星期六雨天

 

 

re留言 3 驚訝

 

re win
諗唔到re番你d咩tim...

re wewe*
係lor...明明係win玩我地架ma~
我地要為佢壯烈犧牲...xddd

re fi
我知你點copy的了...
奸奸呀你><

re win
1.sor ar...我太懶lu...
   我打番架啦~
2.係我教壞你的ma??
   maybe la~

re Jake
我改左架啦...
我冇璋璋架~

re simsim
我冇講大話的...
除非我老花^^

re FalllingStar + simsim
佢係d咁既人黎架?!
我而家都有d覺
我憎佢呢><

re 鍾 + win
我覺得好浪漫之ma...
又冇諗過真係會發生~

re WIN
我遲d講俾你聽呀...
becoz好長篇架~

re 牛
我加左句p.s.架啦...

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]