|
今日係Jake生日+中秋節bor~
約去嗰時娟玩我呀!!
之後去左neway city唱k,,,
我諗唱左4個鐘度啦!
好無奈咁成日俾人偷影!~
影得勁樣衰囉!!
走之前我地又狂影相(正經的...)
之後去西九龍廣場
好想玩條過山車呀!!
點知又維修= =
嗰度架海盜船係好低b既...
sim話想玩呀~
Jake話想溜冰...
不過最後冇溜到...
去左影相喎~
開頭5個人一齊影...
之後我同we影呀!!
第一次咋...
好開心呀><
不過我地揀嗰部機唔係好好囉~
then行左陣街
佢地買yes card呀喺度...
之後去左"大快活"度食野
Jake俾熱水燙親呀!!
紅晒咁...
我覺得好痛架囉~
之後佢攞冰黎敷...先好番d~
夜晚同佢地去海濱
行嗰時撞到文文佢地
又見到肥妹啦!!
真係好cute呀><
之後有we,牛,娟,sim,璋璋,大鼻子,肥拿 and 啤啤10個人去~
玩"turth or dare"
我地玩到好無聊囉...
之後有d人早走~
我地又諗唔到做咩好喎...
勁想返屋企呀嗰時
走嗰時行行下又落大雨
整到濕晒咁...
最後同sim同佢呀哥打的番家lu...
|