去左同賢,鵬,樂,懷,霆佢地12到去左睇72家租客,
之後去左大圍踩單車.由1點幾踩到6點幾-_-v
一開波 樂就抄車-_-v
之後我同樂又甩鏈!
1路踩左去科學園-,-
再踩去大埔...鵬又甩左次鏈
踩返返黎ge時候霆抽根~_~
賢抄車抄左2次..有1次抄到學次breaking咁-,-成個人倒立!
未返到大圍都天黑-_-v
我同樂又抽根..
最未都返左大圍~
佢地去食夜晚.
我自己返去先.