8月5日,我既唐細佬返黎香港了‥><"佢口係廣州玩既時候撞正漫畫節,所以買左套COSPLAY衫黎玩。點知有大陸既電視台黎訪問佢,答左幾題,佢表哥話D廣東話唔掂牙,改用英文做訪問。=0="電視台真係好彩,咁岩訪問到個外國人。XDD"廣州都有好多人著LOLITA,仲有LOLITA店,不過手工始終同香港冇得比。+V+"
8月6日,8:00俾人拉起身去飲茶,仲要求著LOLITA‥化埋淡妝。之後去左沙田玩,商場改左,幾令,好多人去行街。我細佬本身想買ADIDAS既波鞋,但係小童又唔岩碼,大人又唔岩,所以選了第2隻冇咁出名既牌子,$240…唐細佬都買左對,$270。之後去左書店,見到天航出新書牙~好想睇。
4:00搭火車去旺角,一落車就被人俾捉住做問卷。=="去左瓊華商場SPIDER睇衫衫。見到有條黑色LOLITA既DESIGN好令,不過好性感。XDD"成$900蚊牙...著唔起。T^T"去左信和中心DRACULA,上次睇中左條頸飾冇買。今次出左新款,$130,阿媽話用自己錢,咁我話唔買了。XDD"佢心軟,話佢出$100,因為搭車黎都用左咁多錢啦。=V="又去左潮流特區同兆萬商場睇玩具。行人路有人街頭表演,唱歌~唱到嚇死人。
食晚飯,之後去朗豪坊,一路搭果條好長既電梯,一路拍短片…((正白痴!!))最高果層有人表演,影左幾張相。見到好大隻KERORO~又影左幾張。XDD"去左無印良品買野食-V-"好正!!之後搭車車返屋企LU*錯過左2集【女王的教室】,不過都追到劇情既,好好睇!!
|