今日考地理,之前聽BUBU*講要做快D,咁我咪有幾快得幾快囉,好似趕尾班車咁,D字好醜樣,但起碼令過BUBU*D字,因為佢要睇得明。MC唔算難,但係有D我認為岩又冇得選。短問題就以高速搞掂。計長度既時候,中三同學仔一齊撕紙仔既場面幾壯觀((我坐前面,睇唔到架XDD")),聲音幾齊整。前面果位考完試話佢撕左3次紙紙,因為頭2次不成功。我就好懶,成頁撕出來!!**]]計數果邊我唔肯定岩唔岩,答案岩,但係單位就....=v="做完成份卷奇蹟地仲有5分鐘剩,CHECK卷。應該考得唔錯既,希望高D分啦,靠你了!!
返到屋企,好乖咁練左2粒鐘古箏,自己彈琴真係好聽。>v<"之後食完LUNCH閃入黎開機,冇乜人。之後冰雪,冰糖,冰凝,仲見到冰怡呢!!傾左好耐計,好耐冇咁齊人傾過計,打算7月1日出黎。期待呢日來臨…
|