今日考BIO,雖然琴日溫左好耐,但係溫完好似冇溫咁,唉。今日份卷慘啦,全軍覆沒。>︿<"唔係完全唔識,而係諗唔係個答案究竟係咩呢。=="希望唔好唔合格...冇眼睇。
相反,文科好玩好多,好似睇故事咁,就算唔係背好多野,都知道大概講乜同之後既結果。雖然花時間睇係長D,不過比起理科開心好多。今次老師出簡單左,我地信心都大左。=v="我做上年既英文卷,都覺得幾難,預左死架啦。點知今次簡單左,仲有大把時間剩。只係VOCAB果度比較難,大致上都冇問題既。^^我靠呢2科架啦...暫時黎講。
距離考試完結日還有3日,TSA2日。30號一口氣派晒咁多科,唔知大家會有咩表情出現呢??我唔敢想像。
|