你地覺唔覺得日日都好悶呀?......唔覺得d人就應該日日都有好多嘢做.....覺得d人就應該同我一樣....日日都屈係呢個好悶好悶ga home.....日日比佢煩住...日日都係食嘢..玩嘢...無嘢做....日日咁屈法..屈到個病出黎..咁就唔好啦!!!有d咩嘢可以做呀!!!出街有悶...唔出街有悶....唉~
咁樣屈法..我真係死嫁啦!!!!!!你地有d咩嘢做姐?????????????