我下個禮拜就打唔到BLOG喇!
下個禮拜要呈分喇!
所以睇唔到你地D BLOG同打唔到BLOG!
SORRY!
不過我呈完就會睇番嫁喇!
為左可以合格!
今年我會溫好d書嫁喇!
希望d成績可以好d啦!
加油!加油!加油!
過左評估雙週∼!就到呈分!
評估就派左!不過......
唔驚..
下個禮拜加油!
d成績...
中文:100/56
英文:100/50
數學:100/36
常識:100/75
時事評估:20/20
普通話:60/44
仲有幾份未派!
好唔得呀!點算呀!
要努力溫書!唔準玩電腦呀!
今日英文默完書!
我覺得應該都好好嫁!
希望派到番黎可以超過80分啦!
希望!
唔打喇∼!我要溫書!
bye!
|