冰之彤
icechitung
暱稱: 冰之彤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日
喊!
喊!
下個禮拜就打唔到BL...
睇......
文章分類
全部 (24)
心情!!!!! (9)
出街!!!!! (3)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 40
今日人氣: 32
累積人氣: 647
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


好心你地(你地係講緊唔鐘意STEPHY依係到作嘢屈STEPHY GA人)唔好係到屈人啦!!! 分類: 未分類

今日我買左本TVB周刊睇.....我平時都唔會睇TVB嫁媽...正係睇YES姐....點知今日落左街買嘢....坐左一陣~等緊佢D嘢食...等下等下...睇到一個廣告~就係TVB周刊出啦!!聽下聽下佢唔知話咩STEPHY...咁我咪走去買囉!!買完邊行邊睇...睇睇下~睇到STEPHY果幾頁..有幾頁講話:STEPHY走音...係傳聞姐!!我睇完咪上youtube到打STEPHY...點知真係比我搵到傳STEPHY走音....好心係打STEPHY走音果個人之前唸得清清楚楚先打啦!!!你自己唱歌唔會走音嫁...你係咪有病呀!!咁鐘意花D無謂時間係到打STEPHY走音..好心你就溫下書啦...睇你都係無書讀果D人黎嫁啦...明知自己無書讀咪搵下工做囉..唔好係到浪費自己D時間黎做埋D絛謂嘢啦!!
stephy真係有走音有點姐...個個都會嫁啦!!! 
仲有呀!!今日睇到youtube果到有d人扮明星唱歌..唱埋d粗口落去話係個明星唱歌走音...呢個仲離譜...咁樣黎講個明星..d明星唔洗去花時間唱好d歌比你地聽.. 我同呢d無謂人講...警告你地唔好左咁做!!你地知唔知你地好黑人憎!d明星都有自尊心嫁...你地咁樣會令d明星好傷心嫁!!d明星都有付出個努力去做好自己嫁!!(我係到花時間打咁多嘢!都係想警告你地唔好左做埋d傷到人ga嘢!!!) 






訪客留言 (返回 icechitung 的日誌)


↑× | | 。 ||*!! 愛無止盡* 於 2008-03-06 10:15 PM 發表:
咪係lo..
賤格..咁講stephy
我都有係youtube度睇呀
分明就係佢地自已講到走音..
又係度賴stephy..
正一Pk*!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



胡曉嫦 於 2008-01-02 06:31 PM 發表:
5,講得好~~~~~
我ge stephy^^~~
你可唔可以借本tvb比我look啊??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK~但係STEPHY係我嫁......
Posted at 2008-01-03 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SuetMei 於 2007-12-31 09:44 PM 發表:
知道你鐘意stephy喇..唔好為呢d野而嬲喇!做得明星既.就預左有傳聞嫁啦.理得咁多咩?!至於走唔走音..就大家都會有既啦!stephy只係紅.有人睇佢唔順眼.咁味燈佢d唔好既野出黎囉!只要你真係鐘意佢既..你係絕對唔會因為呢d野而令你唔再鐘意佢既~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係我鐘唔鐘意佢GA問題..係佢地真係好個分呀媽...
Posted at 2008-01-01 02:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]