今日我買左本TVB周刊睇.....我平時都唔會睇TVB嫁媽...正係睇YES姐....點知今日落左街買嘢....坐左一陣~等緊佢D嘢食...等下等下...睇到一個廣告~就係TVB周刊出啦!!聽下聽下佢唔知話咩STEPHY...咁我咪走去買囉!!買完邊行邊睇...睇睇下~睇到STEPHY果幾頁..有幾頁講話:STEPHY走音...係傳聞姐!!我睇完咪上youtube到打STEPHY...點知真係比我搵到傳STEPHY走音....好心係打STEPHY走音果個人之前唸得清清楚楚先打啦!!!你自己唱歌唔會走音嫁...你係咪有病呀!!咁鐘意花D無謂時間係到打STEPHY走音..好心你就溫下書啦...睇你都係無書讀果D人黎嫁啦...明知自己無書讀咪搵下工做囉..唔好係到浪費自己D時間黎做埋D絛謂嘢啦!!
stephy真係有走音有點姐...個個都會嫁啦!!!
仲有呀!!今日睇到youtube果到有d人扮明星唱歌..唱埋d粗口落去話係個明星唱歌走音...呢個仲離譜...咁樣黎講個明星..d明星唔洗去花時間唱好d歌比你地聽.. 我同呢d無謂人講...警告你地唔好左咁做!!你地知唔知你地好黑人憎!d明星都有自尊心嫁...你地咁樣會令d明星好傷心嫁!!d明星都有付出個努力去做好自己嫁!!(我係到花時間打咁多嘢!都係想警告你地唔好左做埋d傷到人ga嘢!!!)
|