死人崔建邦!!!你去死啦!!!!! 係2007年度十大勁歌金曲頒獎典禮果到暗視話STEPHY走音~ 你明知STEPHY比人話走音唔單只唔幫佢踢走呢個名,仲係到講佢~ 你好好咩~依家?唱歌又唔係好聽過人~正係識係到話人點點點點~超!! 好心你唱歌係好聽過人先學人講嘢啦!!!你只係做主持嫁炸~(嗱~我唔係睇唔起你!) 你做主持都唔係做得唔好~不過你都唔好去話人呀!!!!!......唔打啦!!!