我買左stephy演唱會同琢愛睇呀~ 演唱會唔洗講呀~緊係好睇啦! 琢愛就好恐怖!!其實都唔算ga~ 琢愛開頭好感人嫁~不過後來有d嘔心啦~ 但係stephy~勁呀~我唔係鐘意佢就話佢勁嫁! 嗱~你地評下喇!佢嘔完完d嘢~仲要自己食番wo~影真唔話得喇~ 勁呀!!stephy~加油拍多d戲呀!永遠支持你嫁~ 好期待睇 我的最愛呀......