"°﹉"誰會用心的愛我…°-`||]°  └□+.° 拒絕被愛

★!`________你只看見我打的字 看不見我掉在鍵盤上的‘淚``* \

★"誰明瞭我真的哭過,,,,,,

 
 
iceice1992

暱稱: aR虹`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...

« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

最新日誌

on9
出去玩..
悶...
釘耳...


2006 年 4 月 19 日  星期三 晴天
出去玩..

今日係我媽媽既生日,仲有李娜既生日!!本來去剪頭髮,但係艾b又話要剪,今日佢又唔得閒,為左佢改左聽日!!1點幾呀?艾b又打俾我啦,佢話佢而家返粉嶺問我出唔出去玩,唔係好想出,但係算啦!!之後去到冇人,等左幾分鐘,艾b黎左,佢叫我陪佢返屋企拎野,哈哈!有繽紛樂食,仲有多多飲!!嘻嘻...

返到去見到巫巫同方,係度食緊野,之後又去買野,返去公園果陣見到kk咪等埋佢囉,返到去,見到郭都黎左,仲有2個未到,而且唔知黎唔黎...我地住左係度等,等到悶啦...去左石春路果度,係度玩,本來係輸左果個行一個圈,之後kk話咩人,就咩人囉,我輸左5次呀><佢地輸左1-2次,唉...蝦我既!!又返去果個公園啦,d人黎齊晒,但係冇野玩...係度呆坐,無聊...果度又多蚊又熱,去左商場,方又話要返屋企...5點幾啦!方,巫巫,仲有郭都返左屋企,之後我地去左信明打千秋,艾b又走左啦!!原來李耀年阿媽都係今日生日..玩到6點幾返左屋企啦!!

今晚好好餸呀!!家姐買左個蛋糕返黎,好野,有蛋糕食,但係好肥呀><!!唉....

刊登時間︰2006-04-20 06:11 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 iceice1992 的日誌)


comingss 於 2009-10-15 11:33 PM 發表:
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持

做朋友好唔好?

去我的網睇睇la

http://blog.qooza.hk/comingss
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iceice1992 於 2006-04-20 10:05 PM 發表:
唔洗啦
不過我都係唔知嫁
哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



謹謹豬∼ 於 2006-04-20 10:03 PM 發表:
洗唔洗講埋名呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iceice1992 於 2006-04-20 10:02 PM 發表:
邊個呀
哈知呢??
哈哈~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



謹謹豬∼ 於 2006-04-20 10:00 PM 發表:
好,我可以請呀,不過我講請你果個係男仔wo∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iceice1992 於 2006-04-20 09:58 PM 發表:
邊個呀?我知啦...方囉,佢話請我食嫁∼∼哈哈,不過你都請埋我就好啦∼哈∼∼∼!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



謹謹豬∼ 於 2006-04-20 09:55 PM 發表:
虹虹∼你真係好好人嫁ja∼不過都唔洗我請你食嫁la,自然有人會請你食.........果個呢!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iceice1992 於 2006-04-20 09:51 PM 發表:
好啦
我生日你請我食
我俾返d你
哈哈~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



謹謹豬 於 2006-04-20 09:49 PM 發表:
以.....好衰呀,有蛋糕食,我都想食呀∼><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 iceice1992 的日誌 ]