第一次打....呃…Qooza
大家都識我嫁la~
我係淫賤的小妮子,快16…得153,154cm高個嗰!
又係離羽~。
講返今日,都算有喜有樂
今日ar少君姐尼睇堂
窗口嗰兩行(即我個行=_______=v)d人都訓覺
希同sir好嬲..留左我地20mins lunch時間。
真係好無奈!無拉拉被人話!我&^$&$你ar~
好彩放學同湛B,林致,雪雪,LinG姐 & 老姜打網球。
雖然開心但好熱=.=||||
講真……我d 球技真係好吾得!
行去MTR途中.....比湛B搞到噴飯。
就甘又有多個花名-----小秋砵切切切(震音+搖頭)
音音~ Happy Birhtday~'!!!

|