都唔知佢嬲咩呀
琴日幾嬲嫁 因為個fd無段段sendD字俾我 我問佢What 佢又唔答我喎 算啦我知佢個icq有D問題 可能係想試下姐 我就同佢講hi啦 跟住就一直send 又停唔到喎! 我就叫A哥幫我搞返我個電腦 佢打電話比我啦 佢好鬼嬲咁同我講:你想點呀! A哥叫我所以就過去啦! 返黎聽返佢己經收左線! 之後我個電腦又不回報啦! 都唔知佢嬲咩呀!