2005 年 7 月 2 日 星期六  |
黃智倫係 미첬서  |
死人黃智倫 正仆X仔
個肺
佢係icq 走個一分鐘前 我正想打你訓啦 佢就走左!!
今日佢同我講:處女座的人 (10:59 上午) :
打D野都打誠粒鐘
處女座的人 (10:59 上午) :
冇q用
這時候 我在夢中同A Rain 約會 約完 我就醒左!
佢同我講 。 。 打D野都打誠粒鐘 冇q用
我心想 你 打字好快呀! 粉腸 佢跟本就無比機會我打字就走左!
佢經常唔彩我 中意就add唔中意就彩理我都傻!!死變態佬!!!
唔講啦 愈講愈嬲!!!!!!
拜拜

我最愛A Rain A Rain係最好 ge !

|
|
|