Hi,好耐無日記,因為要去營,所以無寫兩日,第一日,我地到西貢之後,放好D野,我地就BBQ啦!我食好多野,但對比食得多D的人就小 D羅!我成日無訓過!點解,because,Dboy呀!嚇得我蒡邊屋D囡囡,差不多走過來!呇a好害怕,所以成日無訓過!好可憐呀!第二日;我地個晚會最令我哭到無水分,我由細到大我都未試過忍得好痛若嫁!because我班主任講得令我好想喊!我都估到我自己一定喊到收到聲!個晚會完左之後!我見到勁少喊的他,竟然喊出黎我地一個二個都返屋之後!一歒歒眼係我的面上流下來!不停流..................................因為我讀的由六年级畢業後可能以後都見唔到啦!!

byebye

|