哈哈~今日又係一年一度的平安夜
不過我好悶
因為我好似融入唔到
又感受唔到聖誕氣氛
我有少少懷疑緊
我係唔係過緊聖誕?
唉...算啦
罕有的在家中過聖誕
不過靜靜地打下blog,睇下書
寧寧靜靜的一個人過
感覺都幾好
可惜呢幾日都病左
如果冇病一定更好
初初我仲諗住俾我地班
有個開心難忘的聯歡
點知自己都唔多搞得掂
唉...都係怪我懶....
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...我岩岩睇左一個人的blog
我先發現我講野講唔清楚的地步
實在無藥可求!!
我真係好內疚呀
現家諗番起又細到大
我每次都好似只會講多錯多
我諗我成日傷害到人
但係自己就咩都唔知
即使知道後轉過頭又唔記得
有陣時我真係好討厭自己!!
對唔住呀!!對唔住呀!!
不過我都好多謝你
因為你打左出來
俾我有機會見
相信神安排俾我見到對於自己的批評
都希望我作出改變!
多謝多年來忍受我的朋友...多謝...多謝你地
|