"StarNight﹏﹏*
一顆顆的流星在空中輕輕劃過,但光芒卻只是一剎那......
iceman513
暱稱: TM
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
星期一
平安夜
"炒大鑊"的一DAY
這樣子是好還是不好??
無奈的一day...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 17
今日人氣: 12
累積人氣: 494
站內搜尋
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


平安夜 呆滯 分類: 未分類

哈哈~今日又係一年一度的平安夜

不過我好悶

因為我好似融入唔到

又感受唔到聖誕氣氛

我有少少懷疑緊

我係唔係過緊聖誕?

唉...算啦

罕有的在家中過聖誕

不過靜靜地打下blog,睇下書

寧寧靜靜的一個人過

感覺都幾好

可惜呢幾日都病左

如果冇病一定更好

初初我仲諗住俾我地班

有個開心難忘的聯歡

點知自己都唔多搞得掂

唉...都係怪我懶....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

...我岩岩睇左一個人的blog

我先發現我講野講唔清楚的地步

實在無藥可求!!

我真係好內疚呀

現家諗番起又細到大

我每次都好似只會講多錯多

我諗我成日傷害到人

但係自己就咩都唔知

即使知道後轉過頭又唔記得

有陣時我真係好討厭自己!!

對唔住呀!!對唔住呀!!

不過我都好多謝你

因為你打左出來

俾我有機會見

相信神安排俾我見到對於自己的批評

都希望我作出改變!

多謝多年來忍受我的朋友...多謝...多謝你地






訪客留言 (返回 iceman513 的日誌)


Giratina 於 2009-12-25 11:15 AM 發表:
切....
---------------
知道自己衰咩啦......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個??
- - - - - - - - - -
我都知....不過都要多謝佢地
Posted at 2009-12-27 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]