◆°`|||傲+**◥

                                                                        [×...讓我手鬆開 我不想再死心錯愛﹏/\/"


                                                                      

icesteven
暱稱: 一雨一
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-02-29
2007-11-16
2007-11-13
2007-11-12
2007-11-10
文章分類
全部 (351)
訪客留言
好友名單
網站連結
bcy xg- -
NicoLE xG
So 姐 xg
├ 穎 Xg
馬仔 xG
嵐 XG
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 13 日  星期一   陰天


又返學..... 分類: 未分類

講得岩...又要返學!今日上堂次次都冇精神.......成日諗住game中既野.......唉.......完全唔想上英文堂!英文堂最想訓!

墨香......唉...唔好提.....lag死......又變番78%.........好唔想返學........昨晚又俾隻蚊針到醒左......成隻手都俾佢針到紅哂.......

果時係.......3點幾=.="到7點2又要起身~.~

今日上堂仲變左傳paper手~夜晚...恩又冇啦啦打黎傾左陣計.......佢轉左電話我都唔知= ="




訪客留言 (返回 icesteven 的日誌)


Fuck 於 2015-04-15 05:16 AM 發表:
雖然隔左感多年,但我對好多人好失望!睇返啲日期,果個時間你地表面好似好好感,係我背後講感多野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnma1993 於 2006-11-20 08:03 PM 發表:
原來你地果班咁多私人恩怨架?????
我呢d a班既form2仔...
外人真係外人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

阿馬..我都係岩岩先知- -
Posted at 2006-11-20 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveso9 於 2006-11-20 07:47 PM 發表:
nicole...十卜you> <
著我著過and唔要件3之嘛
好叻牙?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wo~佢真係係咁執你地死雞??
咁佢真係差唔多做雞啵.......
Posted at 2006-11-20 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



QnicoleQ 於 2006-11-20 07:42 PM 發表:
佢飲我之前飲果杯茶之麻..
巴屎閉牙..
好鐘意你......
個背景姐..
好令喔...
好鐘意LLLLLLLLLLLL!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha...洗唔洗咁串咀呀= =講下笑者
雖然我唔係靚仔......佢先係.....
Posted at 2006-11-20 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveso9 於 2006-11-19 07:08 PM 發表:
講得好都冇野講>w<""
大家都係同路人原來...
佢好cheap牙..成日已為自己溝到仔好叻...
佢著我著過件3之嘛
要多d黎先得....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇...你地班女排原來係咁憎佢架??我根本完全唔知= =
原來佢真係咁姣......我都覺得佢姣架喇~**
Posted at 2006-11-19 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



QnicoleQ 於 2006-11-18 08:56 AM 發表:
佢無男友..
佢想食我既舊茶姐..
自己溝唔到仔..
就係到姣我以前的..
以前f1+f3都好普通姐..
佢e+f2+f4..好唔得囉,,,
仲咩我以前的..哈..
不可能的了..佢唔會鐘意恩果d人..
傑都知佢姣到嘜咁..
佢係法老班個細佬...
落..
落..
落..
發老姣..
哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



QnicoleQ 於 2006-11-16 09:28 PM 發表:
有少少咩先...
有少少鏗意佢牙..
哈哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔敢諗.....+上...佢巳經有男友.....佢正一花花公主黎既....我先唔要~
況且我巳經.......
Posted at 2006-11-16 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



QnicoleQ 於 2006-11-14 10:03 PM 發表:
嘩..邊個恩牙..!!
哦..!!!!!!!你死喇..
(羅家恩)
唔好話佢發姣..無喇喇打比男仔..
連蔡蔡都唔打..
佢...唉..
對佢失太望喇..
以上既野..你唔好同佢講..
雖然好多人都係咁講..
嘻....>v<""""
總之希望你守口如瓶喇..!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o...我都覺得佢有少少架啵.....連湯斯都話佢有少少煩* *
有好多人都係咁同我講.....鍾曉嵐呀果d都係咁同我講.....
講講下我覺得有少少~~@@
Posted at 2006-11-14 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]