◆°`|||傲+**◥
[×...讓我手鬆開 我不想再死心錯愛﹏/\/"
今日..冇乜野既=v=
下午去左上水....
返到黎又玩左陣咁......
夢歷終於做到茶茶=.=...難做到pk...
11-12點爆雙經打....2轉法終於學理行星喇.....正.....