◆°`|||傲+**◥
[×...讓我手鬆開 我不想再死心錯愛﹏/\/"
冷=﹏="
今日1點幾起左身
成晚打夢歷 幾經辛苦終於50lv=.="
開住聖光打49時=o= 難做到pk- -"
其實唔難既..只係係咁行黎行去..
我都要睇攻略先識行-.-
唉....