今朝返學,
我同karen都已經早咗去到西鐵站,
比平時搭早咗一班車,
我們仲諗住今日一定唔會遲到,
仲有可能早過jennifer&阿甄去到mtr station,
點知.......
去到天水圍時已經停咗一陣,
之後去到朗屏又停過,
(情形就像上年去南昌返工遲到嗰次咁)
又係甚麼訊號故障,
而去到元朗時,
全車的乘客更被趕落車,
我+christy+karen都一臉無奈的呆等,
大家都worry & a bit upset about we will be late,
as我們冇乜遲到/缺課的qouta,
2次late就當一次缺課&2次缺課就disqualified!
之後好不容易有另一架西鐵,
&大家都迫上車,
係我所搭過的最迫的西鐵,==lll
我好似sandwich中間的餡咁,
被人夾到實一實。
&有好多同學都係一齊搭呢班車,
so都冇咁驚遲到lu,
因為有咁多人陪,:p
(阿呱,阿嬈,phoenix,nikita,coey,kitty& of coz christy&karen)
at last我們8:27左右先去到north point,
我們仲要上4條電梯&搭嗰部crazy lift,
so我們都唔做垂死掙扎,
因為我們hotel的programme最講求準時,
每堂都係一夠鐘就開始點名,
so都預咗會被count遲到,
8:35左右我們終於返到classroom,
&miss竟然未到wor,
原來joyce請咗假,
so冇人知道我們呢班西鐵人未返到,
我們就唔駛計遲到。
hahaaaa~~~~~
今次完全係「死好命」!!!!!
超級開心ar, 
really好lucky,
咁都冇事,
心情就變到vy vy好!
& as joyce冇返,
so我們C班就同cjhristy她們的A班一齊上堂。
oh.......咁就令到我要提早一日(thur)就要quiz,= .=
不過nvm,
反正咁「死好命」的事都被我遇到,
就唔同他計較la!!!!
今次要俾心機study mkt,
唔可以再考到上次咁差ar!!!!
加油~~~~
|