今日我終於hea咗在家一整天,
係久違的悠閒ar,
太開心la~~~~~
之前考完試,
好快就去搵工,
冇耐就要返工la,
根本我考完a-level之後都冇乜休息過,
now終於可以享受下d閒適的生活,
actually我都幾enjoy ga,
冇任何planning,
想做乜就乜,
e.g.睇小說、傾電話、訓覺、睇電視......
想見下d fd就約人出街,(正如尋日)
都係我係夜晚即興而約人。
我都幾鍾意、幾享受呢種咁冇束縛,
即興而為的生活!
就好似今日咁,
我就成日都主要係重睇"還珠格格",
hehe~~~
今日真係過得好relaxing ar!
and好開心!
(真係好鍾意"還珠格格"呢部戲~~~~)
不過另一方面,
我都唔想自己太懶,
as我始終要養自己的嘛!
唔可以坐食山崩ga!
所有lei,
我都唔會俾自己悠閒太耐嘅,
下星期開始la,
我又會積極去搵工ga la!
就俾我悠閒埋呢個禮拜la!:p

楊丞琳真係超級可愛ar~~~~又靚女wor~~~~
唱歌都幾好聽ar!
係一個連女仔都會鍾意她的人ar!!!!! ;)
|