今日同christy一齊去搵工,
馬不停蹄咁在置樂、市中心、新墟搵咗5hrs,
actually都幾累,
我們在好多地方都留咗資料,
都係叫等電話,
仲有一間就聽日去in,
我們首先去咗勞工處,
好白痴咁不停抄寫d有興趣的工的資料,
原來係有電腦可以print ga,
根本就唔駛抄得咁辛苦。=="
我們真係叻ar!
之後在市中心搵工,
主要都係同飲食有關的工,
「一個謊言說一百次會變成真相」
呢句說話係啱ga,
問有冇工作經驗,
除了講O.A.之外,
我們作話在McDonald做過,
初時都有d唔好意思ga,
之後呢個大話愈講愈順口,
簡直好似我們真係做過M記咁。
呢個出街搵工都大概可以告一段落,
之後就睇報紙/上網搵la!
聽日會去唱k ar,
好開心ar~~~~~~
a-level咁耐都冇去k la,
tmr我要霸住個咪ar!
不過,
唔多識唱d新歌ar,
as AL時好似與世隔絕咁,
so我係唔識新歌ga!
whatever,
tmr我都會霸住支咪,
盡情唱歌ga~~~~~
|