好耐冇打日記lu,
今日打少少野la!
魷魚今日call我,
同佢傾咗陣,
佢依然好識講野,
說些甚麼bbq係因為以為我會去先去,
又話我冇去so佢地3個好悶......
果然係一個浮誇的人,
不過見你咁識講野,
就幫你做問卷la,
kakakakaka~~~~~~
話晒你都係我的哎呀爹地ar,
我同你做咗3份,
又叫咗d人幫你做,
算對你幾好la!
呢排依然係唔知做緊乜,
總係有做唔完的功課、測唔唔完的驗、溫唔完的書,
但係我亦仍然係冇進度可言,
唉~~~~~~~
冇眼睇ar,
我諗我都係唔會做埋尚欠的功課ga la,
算la,
都考mock la,
有mood都溫書la,
仲邊得閒做功課ar!
另外呢,
我亦繼續迷茫緊,
總覺得應該做d野,
but又唔知做d咩,
「旁觀者清,當局者迷」呢句野真係好啱,
唔係我的問題時我總可以教到人應該點點點,
但係每當涉及我時,
我就變成一個白痴,
唔知點做,
變得比平常更迷糊,
唉~~~~~~~
算la,
也許友人們說得對,
我不應做些甚麼,
實際上也沒甚麼可以做,
還是別多想,
任由它順其自然的發展吧!
|