今年同這數年一樣同mummy訓到11點先起身,
and then開始扮靚靚,
著新買的靚靚裙,
好開心ar~~~
(好似係自我有記憶以來每年的年初一我都係著裙ga><")
as同琳琳約定一齊化妝,
so要在臉上塗塗畫畫,
其實我都幾鍾意化妝,
as覺得幾好玩,
不過就煩咗d,
so我呢d懶人除咗大時大節都好少會化。
hehehe~~~
mummy都有一段時間冇化妝la,
今日她見到我化,
亦心痒痒,
at last她亦畫了眼線、塗了眼影&唇膏,
我們2個人食野、著衫、化妝、戴飾物,
搞咗over 1 hrs.先出門口。
and then上婆婆屋企拜年+食lunch,
2:00pm mummy又要去返工,
我就去琳琳屋企煲碟,
睇"零時三點三",
在廁所見鬼嗰度睇到我尖叫,
之後隻碟睇唔到wor,
琳琳拎住個remote control不停襟,
我就挨住琳琳個膊頭,
好舒服、好舒服........
之後訓著咗,
(我好似成日都會挨住琳琳sleep)
訓咗several mins.後,
就好精神la,
and then我們就睇"十面埋伏",
睇完已經6點幾,
我就走la,
再去婆婆屋企做代表同班親戚食飯&逗利是,
kakaka~~~
今年都幾開心ar,
at least冇乜覺得自己好lonely、好寂寞,
9點幾大家都陸續走,
我就決定唔走住,
等埋mummy放工先一齊返屋企,
年初一嘛,
想對mummy好d,
她咁夜放工獨自返屋企會好悶ga,
so最後11點幾先走,
返到屋企要先落妝,
之後再沖涼,
搞到2點先有得訓。
PS ~
琳琳 ~ 生日快樂!新年快樂!(haha~梗係la,有我陪你點會唔快樂wor!)
祝你 心想事成!一年靚過一年!日日都幸福&快樂!
|