好耐冇打日記la,
今日突然好想打d野。
今日本來諗住唔測驗去唱K ga,
不過因為ada最後又話唔ok,
so冇去到,
唉~~~~~~
本身心情已不太好的,
諗住去激唱一番,
去relax下ga,
最後又去唔成,
搞到我即刻down到咩咁,
差d喊出嚟tim ar!!!!
近排的我心情起伏好大ar,
即使係好小我事都有可能令我變到好down,
可能係壓力大la,
我都唔知ar,
總之大部份時間心情都係唔太好,
不過我會在人前壓抑情緒,
扮到冇野咁。
今日有人話覺得我好似想虐待自己,
唔俾自己咁好過,
或者la,
我都唔知自己點解要咁做,
唔俾自己cry,
不論在人前or人後,
都迫自己「堅強」,
要好夜好夜先sleep,
唔俾自己休息多d,
總之就是要折磨下自己咁。
不過最搞笑的係佢話在咁的hard period,
折磨下自己都唔錯。
Anyway,
我想搵人俾我打/咬ar,
有冇人願意ar?????????????
|