今日係大年初一,
一如這兩、三年,
與媽十時左右才起床,
十二時前出門囗去婆婆家吃午飯,
(因媽要晚上十一時多才回家,
不能到晚上才與親戚們一起吃飯,
所以上去吃午飯,
夜晚時由我做代表。)
1:30pm與琳琳一起去新墟睇戲,
先去凱都,
但因時間問題且太多人排隊買ticket,
so我地轉移陣地去巴倫紐,
時間o岩o岩好,
睇2:15pm的<超人特工隊>,
挺好看的,
好好笑,
(有d位仲睇到我打琳琳tim ar>.<)
睇完已4:05pm,
琳琳要返阿嫲屋企,
我亦要返婆婆屋企,
上到去就睇異獸戰&變種特攻隊Ⅱ之XXXXX(忘了),
睇到我尖叫,
我表妹就猛搖我。
8:00pm左右就食飯,
食完就派利是、傾偈、玩......
好熱鬧亦好嘈,
9:30pm大家就各自歸家。
|