2010 年 10 月 10 日 星期日  |
2010-10-10在家日記  |
分類: 在家日記 |
今日金句:520=我愛你,同時520=唔愛你...
有冇人知我QOOZA個"不明"的歌係咩歌呀?!
知既唔該CM我唔該...
凸囧,
今日9點幾起左身,
婆同我落街食M記,
魚柳飽~(11點前食既)
之後係咁逼我做功課-V-"
4點左右做完,
開機XDDD
睇9:00個個,
睇到喊-v-"
笑到想死...
~End~
(回憶琴日...)
星期五個日入左排球,
叫左芹芹同梅姐教返我,
之前冇學個D,
兩個呀媽都唔比,
開始發覺D呀媽好野蠻-V-''
冇得玩T^T
個個黑仔明明有排球,
都唔借比我T^T
賤格!
我問左勁耐之後佢話:
「個排球都唔知去左邊」
我話:「唔早講?!」
佢話:「你都冇問」
勁賤囉!
同梅係msn係咁
凸囧.
凸囧=特工XDDDD
(回憶完)
凸囧
~End~
|
| 小孩出生時間:$:2010-10-10 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 8 日 星期五  |
| 2010-10-08 |
分類: 未分類 |
今日金句:真的沒得見...
YOUXXXXX個個WIN左個野之後,
我好懷疑佢地
係唔係知道佢地
當選左之後,
個天氣會轉涼-V-"
勁咩囉!
真係參加左排球-v-"
同左田徑老師講大話,
個大話要寫係手冊T^T
點算呀?!
我好驚比呀婆鬧呀!!
其實我都諗左好耐
參唔參加好,
唉!冇得返轉頭啦!
~End~ |
| 小孩出生時間:$:2010-10-08 05:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|