2010 年 10 月 19 日 星期二  |
| 2010-10-19返學日記-v-" |
分類: 返學日記=] |
今日金句:哎...''
今朝,
我夢見雞雞呀!!
雖然只係一陣,
但係唔知點解印象好深刻...
到e家都記得...
今日,
我教左鬧鐘6:30起身,(我平時係7:00起身)
6:30我起左,又訓返,
訓訓下,
望下個鐘,
7:00囧!
訓起返學...
比maths老師留堂,(全班)
慘!
~End~
|
| 小孩出生時間:$:2010-10-19 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 16 日 星期六  |
| 2010-10-16在家日記-v-" |
分類: 在家日記 |
今日金句:失望...
係咁比人話...SHIT!FUCK!
真慘...
睇勁歌聽阿嬌唱
下一站天后,勁難聽...
阿嬌冇左阿SA真係唔得架!
但係我都係佢地既
FANS~
搵搵下又搵到隻歌-v-"
吊!
原來我一直已經,
聽緊Pussycat dolls
D歌!仆街,
搞到我搵左咁耐...
~End~ |
| 小孩出生時間:$:2010-10-16 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|