不過是一個
           很想幸福的人
2010 年 10 月 29 日  星期五   晴天


2010-10-29出街日記=] 愉快 分類: 出街日記=]

今日,

同晶晶,芹芹,

一齊去begabox

睇戲同影貼紙相XDD

 

11:30到9龍灣MTR等,

勁LATE囉!佢地...

之後就去冰場睇阿囡佢地溜,

睇佢地溜好似好好玩咁,

下次都要溜!

一陣之後,

我地去左買飛,

唔講比你聽睇咩戲XDDD

睇完,

3:幾...囧囧囧

屋企人係咁吹我返屋企...

最後同囡囡影完貼紙相即走....囧囧囧

~End~

小孩出生時間:$:2010-10-29 10:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 20 日  星期三   晴天


黎多次100問~ 開心 分類: 玩死人,100問...

01:)花名- 雪雪>.<
02:)幾歲- 12(2010)
03:)生日- 18/7
04:)有咩家人- 媽,爸,哥
05:)住邊區- KT
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 朋 友 篇 ` ?
06:)數出5位好朋友- 芹,艾,琪,梅,晴
07:)最囍邊2個- 芹,梅
08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 - 晴
09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - 冇T^T
10:)你無左邊個朋友會吾得 - 冇XDDD
11:)擇友條件系 - ARM傾
12:)佢出賣你時 ` 你會- 絕交
13:)有無朋友愛上過你愛的人 - 唔知-V-"
14:)最囍朋友同你1齊做咩 - 玩XPPP
15:)囍不囍朋友陪著你 -
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 愛 情 篇 ` ?
16:)現在愛的是 - 雞雞-V-"
17:)佢知吾知你愛佢 - 知掛...
18:)佢同你依家系咩關系 - 朋友
19:)有表白麻 - 冇
20:)你會吾會放棄愛佢 - 冇FEEL先會
21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 - 睇下佢打去做咩囉!
22:)信吾信愛1個人吾洗理由- OK啦~
23:)在拍拖麻- 沒
24:)拍了多久- 沒
25:)易呷醋麻- YES~
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 學 校 篇 ` ?
26:)讀邊間- 呂郭碧
27:)讀邊班- 1E
28:)你個班有幾多人 - 34
29:)男定女較多 - 男
30:)班主任系- MR.LIU AND MISS.CHOW
31:)最囍邊個老師 - MR.CHEUNG
32:)最想打邊個老師 - 劉
33:)最囍邊科 -PE
34:)在班上地位是 - 一般
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 雜 類 篇 ` ?
35:)最想邊個打比你 - 雞雞
36:)身邊有無人驚行雷- 有
37:)行雷時`佢會吾會搵你 - -唔會
38:)鐘意食咩水果 - 西瓜
39:)鐘意咩節日 - 新年
40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 唔認同
41:)認為自己夠吾夠高 - 夠
42:)囍出街還是讀書- 兩個都唔LIKE
43:)你心中最記得既日子系邊日- 生日XDDD
44:)個日有咩意義- 出生日
45:)會吾會種花 - 唔會!!
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *
46:)電話vs SMS- 電話
47:)Msn vs ICQ- MSN
48:)情人vs朋友 - 朋友
49:)學校vs屋企 - 屋企
50:)媽媽vs爸爸 - 呃....
51:)打波vs跳舞 - 呃....
52:)關楚耀vs譚詠麟 - 吓?!
53:)陳奕迅vs李克勤- 囧...
54:)容祖兒vs何韻詩 - 容祖兒(K)
55:)TwIns vs SHE - TWINS(K)
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 無 聊 篇 ` ?
56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲 - 囧...
57:)今日飲左未 - -囧...
58:)是搞GAG 1份子麻 - 55
59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人 - 朋友
60:)會吾會傻到對住空氣鬧 - 痴線!
61:)見到小昆蟲會點 - 玩死佢地
62:)屋企賓賓系吾系得成 - 冇賓賓-V-"
63:)屋企系吾系用金寶綠水 - 唔係囉!
64:)認吾認同香港始終有你 - 唔認同...
65:)鐘吾鐘意KERORO - OK啦~
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 綜 合 篇 ` ?
66:)同依家情人最有回憶既地方系- 校車
67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 會
68:)如你有..你把聲會好似咩野 - 人聲...
69:)細個個陣可愛麻 - 可愛^^
70:)依家系吾系1腳踏2船 - 唔係-V-"
71:)你愛你依家既情人麻 - 愛~
72:)對你情人有承諾麻 - 有...0.0
73:)最重要既承諾系咩野 - 諗唔到
74:)有試過介手麻 - 痴線!
75:)最愛你依家既情人麻 - 愛-V-"(好似問過啦...)
76:)跟現在的情人分過手麻- 冇!
77:)原因是 - ...
78:)對你的情人有心淡過的時候麻 - 冇...
79:)傾得心事既朋友多吾多 -1個
80:)你心中的傻婆/傻佬是- 媽,爸XPPP
81:)朋友對你重要麻- 重要
82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 - 一時間諗唔到BOR...
83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) -我愛你...
84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) - 朋友勝過情人
85:)最多可以食幾多碗飯 - 3
86:)多吾多澡涼- 一日一之-V-"
87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 - 冇-V-"
88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE - 唔知(冇諗到咁長遠-V-")
89:)現在既情人系吾系你真愛- 唔知...
90:)現在第2個人囍歡你麻- 鬼知有冇
---------- 我 系 分 隔 線 ----------
? ` 完 結 篇 ` ?
91:)就泥做完`累麻- 還可以
92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻- 會
93:)邊個叫你做LI個100問- 自己搵-V-"
94:)最想比邊個睇到你篇100問- 唔想人睇到
95:)系吾系做完運動泥- 唔係
96:)系吾系比人嬲緊你- 我嬲人-V-"
97:)原因系- 憎佢
98:)尾3戈題喇*開心麻-OK啦~
99:)今日幾多號- 20-10-2010
100:)完成喇*最想多謝邊個- 好多謝TVB比呢個機會我......囧囧囧

小孩出生時間:$:2010-10-20 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客