2010 年 11 月 14 日 星期日  |
2010-11-13,14 去camp日記  |
分類: 未分類 |
13同14號我去左camp...
本來我已為好好玩,
其實唔係囉!
行山,做pushup,係咁比老師鬧...等.
我做左150下pushup呀!!!pk!
佢話唔比帶賭博性活動...
uno唔係賭博性活動佢都話係囉!pk!
個個老師都走埋黎話,
"幾得意喎!"
但係又冇話
唔比玩,
個個咁既劉xx
佢比自己做係到玩咪玩囉!
拉埋我地落水!!!pk!
搞到我做左50下pushup!
今日早,
佢比得個1粒鐘我地
煮野食,食野,洗野囉!pk!
late左做左100下pushup囉!pk!
得個1粒鐘點食到呀?!pk!
偷拍左我上篇再上篇
個個人幾兩張相(k)
(唔記得就睇返啦~)
(冇心機打啦!)
~End~
|
| 小孩出生時間:$:2010-11-15 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 12 日 星期五  |
2010-11-12 返學日記-v-"  |
分類: 返學日記=] |
今日,
呀婆出左街,
我冇得返home 食 lunch,
so同愷儀姐食lunc togeter...
食完後同影打排球...
個波打左去觀瑪囉...囧
當我地諗緊辦法個陣,
有兩個人過左去令...呵呵
上科學堂,
同我同組個兩條友仔係咁叫我喊...
可惜...喊唔出XDDD
係咁整我旁個個...(點整唔講你聽XP)
都OK好玩架!!!
用左一粒鐘既時間去睇書,
睇左A HALP啦~
(註:唔好話我睇得慢...)
(註2:我係一邊睇電視,一邊睇書...囧)
~End~ |
| 小孩出生時間:$:2010-11-12 10:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|