2010 年 11 月 19 日 星期五  |
2010-11-19 返學日記-V-"  |
分類: 未分類 |
今日,
呂中音樂節,
1b亞軍...
今日,
我地四社要去排啦啦隊,
我係GREEN。
跳hot issue
都OK好聽...
跳D野勁難囉!
同埋勁姣囉!
我接受唔到囉!
聽日都要去排...
哎...
成日都跟唔到...
~End~
|
| 小孩出生時間:$:2010-11-19 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 18 日 星期四  |
2010-11-18 返學日記-v-"  |
分類: 返學日記=] |
今日,
呂中音樂節,
唔知係我地唱快左,
定係mr.lui彈錯左,
最後,衰左...囧
1a入到決賽T^T
2:00
我去左女排,
今日做左5下PUSHUP!!!
比40下好XDDD
打完之後同D人玩誠實大膽...
最尾一定要大膽,
轉中我囉!
要寫情信,
勁囧囉!
內容係:
親愛的XX :(:係心心形)
從我一見你,我就認定,你就係我的白馬王子。(想噁)你說過你對班上的一個女孩有好感,但你不肯說,我很傷心。
我
會
愛
你
一
萬
年!!!
愛你的
雪雪
(註:黃傲雪)
勁想噁囉!
我已後唔會再同ar囡玩誠實大膽!!! |
| 小孩出生時間:$:2010-11-18 07:04 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|