2010 年 12 月 11 日 星期六  |
悶悶悶~100問~  |
分類: 玩死人,100問... |
我發覺我打100問,
係1個月1次...囧囧
[★] yourself :$
#1. 你叫咩名 :o) -黃傲雪
#2. 今年幾多歲 :o) -12
#3. 住喺邊 :o) - 觀塘
#4. 幾高 :o) - 唔知-V-"
#5. 你係男定女 :o) - 女
[★] family :$
#6. 屋企有幾多人 :o) -4個
#7. 屋企邊個對你最好 :o) -MUM AND DAD一樣
#8. 屋企最鍾意邊個 :o) -MUM AND DAD
#9. 有冇兄弟姊妹 :o) -有
#10. 鍾唔鍾意哩個屋企 :o) - VERY.................LIKE!
[★] school :$
#11. 讀邊間 :o) -呂郭中
#12. 讀邊班 :o) -1E
#13. 有幾多層 :o) -6層
#14. 你課室係邊層 :o) -1樓
#15. 班主任係邊個 :o) -MISS.CHOW AND MR.LUI
#16. 全班有幾多人 :o) - 34人
#17. 最鍾意邊個老師 :o) -MR.CHEUNG
#18. 最憎邊個老師 :o) -冇乜憎...
#19. 鍾唔鍾意間學校 :o) -OK啦...
#20. 愛唔愛哩個班 :o) -有點LIKE,有點HATE...
[★] friends :$
#21. 有幾多個朋友 :o) -多多多,多到唔知有幾多XDDD
#22. 有幾多個係同性 :o) -大部份都係
#23. 有幾多個係異性 :o) -小部份
#24. 有幾多個係TB :o) -冇XDDD
#25. 邊個最靚女 :o) -小芹~
#26. 邊個最靚仔 :o) -雞雞>3<
#.27. 邊個最可愛 :o) -小芹~+雞雞>3<
#28. 邊個最煩 :o) -勻勻
#29. 邊個最姣 :o) -勻勻
#30. 邊個最乞你憎 :o) -姓馮叫超X個位
#31. 邊個最花心 :o) -姓馮叫超X個位
#32. 邊個最傻 :o) -山豆幾王其
#33. 邊個最搞gag :o) -我呀XDDDDD
#34. 邊個最貪靚 :o) -囡囡掛...
#35. 邊個最自私 :o) -係我D朋友入邊冇呢D咁既人XDDD
[★] love :$
#36. 你嘅性傾向係咩 :o) -異
#37. 有冇鍾意人[如冇請跳至46] :o) -有
#38. 佢知唔知你鍾意佢 :o) -知掛...(希望啦~)
#39. 鍾意佢啲咩 :o) -KAWAIIIIII!!!!!
#40. 有冇試過為佢喊 :o) -唔記得啦...
#41. 介唔介意佢同其他女仔出街 :o) -OK啦...
#42. 你易唔易呷醋 :o) -超易於!
#43. 佢同你求婚會接受嗎 :o) -話到明係自己鍾意既,有咩理由會拒絕-V-"
#44. 佢姓乜野 :o) -林...
#45. 哩家最想同佢講啲咩 :o) -I LOVE YOU.我愛你!
[★] two elect one :$
#46. 李宇春定周筆暢 :o) -乜水-,-
#47. 台灣定日本 :o) -日本>3<
#48. 太陽定月亮 :o) -月亮
#49. 晴天定雨天 :o) -雨天...
#50. 愛定被愛 :o) -被愛>3<
#51. 朋友定愛人 :o) -朋友^^
#52. 靚仔(女)定可愛 :o) -可愛(^O^)
#53. 貓定狗 :o) -狗了唄...
#54. 媽媽定爸爸 :o) -呢樣呢...就......
#55. 床定枕頭 :o) -床...
#56. 房定廁所 :o) -房-V-"
#57. tempo定潔柔 :o) -TEMPO
#58. m巾定condom :o) -嘩!兩個都NO!
#59. 日本妹定鬼妹 :o) -日本妹XDDD
#60. bra(底衫)定底褲 :o) -痴線!
[★] favourite :$
#61. 最鍾意嘅內地明星 :o) -黃曉明>3<
#62. 最鍾意嘅港星 :o) -JOEY>3<
#63. 最鍾意嘅台星 :o) -黃曉明>3<
#64. 最鍾意嘅日星 :o) -伊藤加奈惠!!!
#65. 最鍾意嘅外國明星 :o) -LADY GAGA!!!
#65. 最鍾意嘅韓星 :o) -組合:4MINTE
#66. 最鍾意嘅國家 :o) -日本~
#67. 最鍾意嘅地方 :o) -HOME~
#68. 最鍾意嘅動物 :o) -狗狗了唄~
#69. 最鍾意嘅顏色 :o) -SKY BLUE~
#70. 最鍾意嘅零食 :o) -CHOCOLATE了唄~
#71. 最鍾意嘅歌 :o) -我都唔知,太多...
#72. 最鍾意嘅日子 :o) -生日XDDDD
#73. 最鍾意嘅數字 :o) -7
#74. 最鍾意嘅論壇 :o) -MYBEST^3<
#75. 最鍾意嘅飲料 :o) -LEMON TEA~
[★] yes or no :$
#76. 你鍾意李宇春? :o) -NO
#77. 你愛朋友? :o) -YES
#78. 你識跳開心舞? :o) -NO
#79. 你好鍾意笑? :o) -YES
#80. 你好鍾意喊? :o) -YES
#81. 你係一個靚女(仔)? :o) -NO
#82. 你好高? :o) -YES
#83. 你著緊黑色衫? :o) -NO
#84. 你好愛我xd? :o) -.......
#85. 你好矮? :o) -NO
[★] today :$
#86. 今日幾多號 :o) -11-12-2010
#87. 今日星期幾 :o) -星期六
#88. 今日咩天氣 :o) -晴
#89. 今日飲左未 :o) -未!
#90. 今日你痾左屎未 :o) -今朝肚痛...
[★] now :$
#91. 哩家幾點 :o) -8:00正-V-"
#92. 哩家除左做100問,做緊咩 :o) -聽歌仔>3<
#93. 哩家聽緊咩歌 :o) -HOT ISSUE(你知道我想徊咩架?!)
#94. 哩家諗緊邊個 :o) -小芹~
#95. 咁你想同佢講啲咩 :o) -HI!
[★] recently :$
#96. 最近睇左邊套戲 :o) -冇睇呀!
#97. 最近熱衷於乜野 :o) -電腦-V-"
#98. 最近同邊個msn多 :o) -晶晶
#99. 最近上咩網多 :o) -QOOZA+FACEBOOK
#100. 多謝你肯做.做完喇.byebye :o) -拜拜~
|
| 小孩出生時間:$:2010-12-11 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
2010-12-6 返學日記.\n/.  |
分類: 返學日記=] |
吊!
今日,
又勁happy,
但係又勁火囉!
------------------------------------happy-----------------------------------------
哈哈!
我同芹芹做左個交易:
我幫佢令某樣野返家,
佢要叫我做雪雪>.<
好happy呀!
---------------------------------------火-------------------------------------------
吊!
個條咁既仆街!(唔打名)
佢抆尻我條邊囉!
之後我咪打尻佢囉!
乜春?!
我到e家重想打尻佢囉!
個條某梨!
我地個班都勁多人憎佢囉!
我諗我打死左佢,
大家都會多謝我XDDDD
吊!
俞打俞火!
聽日我都要打撚尻佢!!!!!!!!!!!!!!
E家我張我所識既粗口爆哂出黎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仆佢個街!
吊佢祖鍾十八呀?!
頂佢個肺!
吊撚尻佢!
吊佢老X
仆佢呀媽個仔個街!
http://www.youtube.com/watch?v=pmQnlIDPgVo
打死佢! |
| 小孩出生時間:$:2010-12-06 06:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|