2011 年 1 月 16 日 星期日  |
2011-01-16 出街日記=]  |
分類: 出街日記=] |
本身諗住呢個月都係單數打qz,
但見今日咁特別,
就破例一次啦~
今日,
本身係屋企打機,
四點幾,
mum打黎話
"出街買鞋..."
我話
"唔想出街..."
佢話
"要買鞋呀!"
咁我就出左...
我係太子mtr等mum,
係KT到太子既呢段時間,
我打左比小芹,
同小芹傾計,
我地又鬧交,
(我地既鬧交係好快鬧完-V-")
傾左一陣,
我話
"我睇下有冇人同我傾,
冇我再打比你啦~"
佢話
"我只係後補.."
我話
"唔係,
你冇野同我傾咁我咪打比第2個囉!"
佢話
"有呀!"
我話
"咩呀??"
佢停左好耐...
我話
"我打比第2個啦~"
之後就CUT左線...
我打左比栢沂寶貝...
唔通...
之後再打比MUI MUI,
冇人聽...
又打返比小芹-V-"
佢問
"冇人同你傾呀??''
我話
"一個唔通,
一個冇人聽...."
之後就...
...唔記得左...
到左太子,
見到MUM,
之後就一齊出去,
mum同我去左太子一個相場,
一入到去
"曖昧讓一受盡委屈,
找不到相愛的證據......"
開心到不得了...-v-"
but,
心諗,
"mum快d走啦~
我驚我會唱出口-v-""
但係...
...佢停左係旁邊,
5秒後~
我唱左出口,
不過勁細聲...
走左之後,
又聽到d野...
...今次係lady gaga...
好囧囉!
行左一陣,
mum話
"呢到冇arm你既size..."
心諗
"姐係話我肥姐-3-哼!"
之後我地去左葵芳,
又聽到lady gaga既歌x2-v-"
買左3x2,
褲x2,
鞋x2
XDDDDD
買完又周圍行下,
聽到...
...HOT ISSUES,
叉D想跳舞-^-"
囧!
之後我地去左食潭仔...
YUMMY!
跟住又食左YOGURT,
YUMMY!
一個字
"飽!"
返到屋企.
係到打QOOZQA^^
XDDDDDD
(今日超長-V-")
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-01-16 09:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 15 日 星期六  |
| 2011-01-15 在家日記=] |
分類: 在家日記 |
話說琴日,
同MUI MUI傾MSN果陣,
佢話佢玩緊跑,
之後我又DOWN左黎玩,
老啦~
不過跑重係咁勁XDDDDD
(點都要讚下自己既~)
SO,
今日,
成個下午
都係到玩跑...
講起跑,
我今日,
串人...
--------------------回想--------------------
我係到玩其中一個地方...
有個人WIN左,(唔好話我廢,
可能你重廢過我XDDDD)
果個人話
"勿沖"
我就沖左,
佢又話
"唔識字??"
我話
"冇法啦~我咁勁,停唔到"
之後佢就走左XDDDD
串人勁HAPPY!!!
---------------------------回想完----------------------------
搵到雞雞鼠標呀*>3<*
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-01-15 09:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|