不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 1 月 16 日  星期日   晴天


2011-01-16 出街日記=] 滿足 分類: 出街日記=]

本身諗住呢個月都係單數打qz,

但見今日咁特別,

就破例一次啦~

今日,

本身係屋企打機,

四點幾,

mum打黎話

"出街買鞋..."

我話

"唔想出街..."

佢話

"要買鞋呀!"

咁我就出左...

我係太子mtr等mum,

係KT到太子既呢段時間,

我打左比小芹,

同小芹傾計,

我地又鬧交,

(我地既鬧交係好快鬧完-V-")

傾左一陣,

我話

"我睇下有冇人同我傾,

冇我再打比你啦~"

佢話

"我只係後補.."

我話

"唔係,

你冇野同我傾咁我咪打比第2個囉!"

佢話

"有呀!"

我話

"咩呀??"

佢停左好耐...

我話

"我打比第2個啦~"

之後就CUT左線...

我打左比栢沂寶貝...

唔通...

之後再打比MUI MUI,

冇人聽...

又打返比小芹-V-"

佢問

"冇人同你傾呀??''

我話

"一個唔通,

一個冇人聽...."

之後就...

...唔記得左...

到左太子,

見到MUM,

之後就一齊出去,

mum同我去左太子一個相場,

一入到去

"曖昧讓一受盡委屈,

找不到相愛的證據......"

開心到不得了...-v-"

but,

心諗,

"mum快d走啦~

我驚我會唱出口-v-""

但係...

...佢停左係旁邊,

5秒後~

我唱左出口,

不過勁細聲...

走左之後,

又聽到d野...

...今次係lady gaga...

好囧囉!

行左一陣,

mum話

"呢到冇arm你既size..."

心諗

"姐係話我肥姐-3-哼!"

之後我地去左葵芳,

又聽到lady gaga既歌x2-v-"

買左3x2,

褲x2,

鞋x2

XDDDDD

買完又周圍行下,

聽到...

...HOT ISSUES,

叉D想跳舞-^-"

囧!

之後我地去左食潭仔...

YUMMY!

跟住又食左YOGURT,

YUMMY!

一個字

"飽!"

返到屋企.

係到打QOOZQA^^

XDDDDDD

(今日超長-V-")

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-16 09:41 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 1 月 15 日  星期六   晴天


2011-01-15 在家日記=] 分類: 在家日記

話說琴日,

同MUI MUI傾MSN果陣,

佢話佢玩緊跑,

之後我又DOWN左黎玩,

老啦~

不過跑重係咁勁XDDDDD

(點都要讚下自己既~)

SO,

今日,

成個下午

都係到玩跑...

講起跑,

我今日,

串人...

--------------------回想--------------------

我係到玩其中一個地方...

有個人WIN左,(唔好話我廢,

可能你重廢過我XDDDD)

果個人話

"勿沖"

我就沖左,

佢又話

"唔識字??"

我話

"冇法啦~我咁勁,停唔到"

之後佢就走左XDDDD

串人勁HAPPY!!!

---------------------------回想完----------------------------

搵到雞雞鼠標呀*>3<*

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-15 09:35 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客