2011 年 1 月 19 日 星期三  |
2011-01-19 返學日記.3.  |
分類: 返學日記=] |
今日,
派左5科卷,
4科肥左.3.
慘慘...
係MATHS堂,
MR.CHEUNG係到
講卷,
我同勻勻,
溫XXAND馮豪,
好變態...
係到講三圍,
勻勻=36C,36,36(完美的水桶XDDDDD)
馮豪=36A,24,36
我地估李森
李森=38B,38,38...(不太完美的水桶XDDDDDD)
再估啊LI,
啊LI=12,A,12,12(牙籤XDDDDDD)
雞翼=0.0000000001A,0.(0x9)1,0.(0x9)1
算啦~
(由於太變態,
我的qooza不能接受,
所以不打了...)
-----------------------------------------------------------------------
話說係maths堂,
我地未講三圍果陣,
我係到寫日記...
我寫左落一本簿,
想睇就問我啦~
(but,
我知冇人想睇架啦~
55~
就咁啦~)
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-01-19 06:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 17 日 星期一  |
| 2011-01-17 返完學就出街日記... |
分類: 返學日記=] |
哎~
琴日打完,
本身又諗住今日唔打,
but,
今日又咁特別,
算啦~
今日,
返學考英文口試,
應該衰左...-v-"
之後同
1.謝嘉嘉,
2.小芹,
3.山豆幾王其,
4.栢沂寶貝,
5.妮,
6.黃紫,
7.晶晶
1 AND 2去左我HOME,
換33-V-"
(我冇偷睇XDDDDD)
THEN去左藝術展,
行左一陣走左,
走ing果陣,
見到一班某呢,
勁q煩!
2,4,5,
返左屋企,
1,3,6,7同我一齊去左
megabox,
食野and
行街街,
彈左陣琴,
買左條蟲蟲,
好好玩~XDDDD
比左謝嘉嘉KEEP,
再MTR返HOME,
同黃紫TOGETER,
係7仔買左思樂冰TOGETER...
送左黃紫回HOME...
蟲蟲~
我想念你呀>3<
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-01-17 06:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|