不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 1 月 19 日  星期三   晴天


2011-01-19 返學日記.3. 無奈 分類: 返學日記=]

今日,

派左5科卷,

4科肥左.3.

慘慘...

係MATHS堂,

MR.CHEUNG係到

講卷,

我同勻勻,

溫XXAND馮豪,

好變態...

係到講三圍,

勻勻=36C,36,36(完美的水桶XDDDDD)

馮豪=36A,24,36

我地估李森

李森=38B,38,38...(不太完美的水桶XDDDDDD)

再估啊LI,

啊LI=12,A,12,12(牙籤XDDDDDD)

雞翼=0.0000000001A,0.(0x9)1,0.(0x9)1

算啦~

(由於太變態,

我的qooza不能接受,

所以不打了...)

-----------------------------------------------------------------------

話說係maths堂,

我地未講三圍果陣,

我係到寫日記...

我寫左落一本簿,

想睇就問我啦~

(but,

我知冇人想睇架啦~

55~

就咁啦~)

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-19 06:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 1 月 17 日  星期一   晴天


2011-01-17 返完學就出街日記... 分類: 返學日記=]

哎~

琴日打完,

本身又諗住今日唔打,

but,

今日又咁特別,

算啦~

今日,

返學考英文口試,

應該衰左...-v-"

之後同

1.謝嘉嘉,

2.小芹,

3.山豆幾王其,

4.栢沂寶貝,

5.妮,

6.黃紫,

7.晶晶

1 AND 2去左我HOME,

換33-V-"

(我冇偷睇XDDDDD)

THEN去左藝術展,

行左一陣走左,

走ing果陣,

見到一班某呢,

勁q煩!

2,4,5,

返左屋企,

1,3,6,7同我一齊去左

megabox,

食野and

行街街,

彈左陣琴,

買左條蟲蟲,

好好玩~XDDDD

比左謝嘉嘉KEEP,

再MTR返HOME,

同黃紫TOGETER,

係7仔買左思樂冰TOGETER...

送左黃紫回HOME...

蟲蟲~

我想念你呀>3<

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-17 06:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客