2011 年 1 月 27 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 朋友 |
|
| 小孩出生時間:$:2011-01-27 09:09 PM |
2011 年 1 月 25 日 星期二  |
2011-01-25 返學日記XD  |
分類: 返學日記=] |
琴日,
其實我想打架!!!
BUT冇電腦用-,-"
好啦~
先打琴日啦~
琴日,
我又轉左口頭蟬啦...
MY口頭蟬:什麼??
(用PUTONGHAU讀XDDDD)
一有人叫我就講呢個口頭蟬XDDDD
琴日小芹冇返呀!!!T^T
好啦~
琴日打完啦~
到今日啦~
今日,
我表哥生日...
今日,
婆婆放假,
我地去左美心食XDDDD
今日,
(妖!又今日...)
謝嘉嘉冇返...
唔知佢點呢??
今日,
(妖!好啦WOW...
今日夠啦!!!)
PE堂,
老師冇返...
同左小芹,
MUI MIU
一齊打排球,
我同小芹一組~
THEN,
我地學校籃球場,
我果班既男仔,
係MUI MUI後面,
咁MUI MUI比個BALL我,
我就打啦~
THEN,
我打中左我班其中一個人...XDDDDDD
笑死我,
係中頭囉~XDDDDD
之後我地個BALL打到去溫XX前,
THEN,
佢踢個BALL,
又打中個我班其中一個人,
係同一個XDDDDDDDDD
之後佢走左...
哈哈哈哈哈哈哈哈XDDDDDDDD
超好笑,
果個人超慘XDDDDDD
(唔明既問我啦...
我自己都唔係好明-,-)
之後我地冇打排球,
我地又係到玩誠實&大膽XDDDDD
規則:
比人轉到既第5個人一定要簡大膽,
大膽唔可以同異性有身體接觸...
我定架!!!XDDDDDDDDDD
THEN.........
唔打啦~
好Q攰...
想知就打比我問OR
CM啦~
XDDDDDDDDDD
---------------------------------------------------------------------------------------
有冇人玩跑架?!
有既留下
你的美麗跑ONLINE名字XDDDDDD
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-01-25 09:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|