不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 1 月 27 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 朋友

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:你估下~ )
小孩出生時間:$:2011-01-27 09:09 PM


2011 年 1 月 25 日  星期二   晴天


2011-01-25 返學日記XD 愉快 分類: 返學日記=]

琴日,

其實我想打架!!!

BUT冇電腦用-,-"

好啦~

先打琴日啦~

琴日,

我又轉左口頭蟬啦...

MY口頭蟬:什麼??

(用PUTONGHAU讀XDDDD)

一有人叫我就講呢個口頭蟬XDDDD

琴日小芹冇返呀!!!T^T

好啦~

琴日打完啦~

到今日啦~

今日,

我表哥生日...

今日,

婆婆放假,

我地去左美心食XDDDD

今日,

(妖!又今日...)

謝嘉嘉冇返...

唔知佢點呢??

今日,

(妖!好啦WOW...

今日夠啦!!!)

PE堂,

老師冇返...

同左小芹,

MUI MIU

一齊打排球,

我同小芹一組~

THEN,

我地學校籃球場,

我果班既男仔,

係MUI MUI後面,

咁MUI MUI比個BALL我,

我就打啦~

THEN,

我打中左我班其中一個人...XDDDDDD

笑死我,

係中頭囉~XDDDDD

之後我地個BALL打到去溫XX前,

THEN,

佢踢個BALL,

又打中個我班其中一個人,

係同一個XDDDDDDDDD

之後佢走左...

哈哈哈哈哈哈哈哈XDDDDDDDD

超好笑,

果個人超慘XDDDDDD

(唔明既問我啦...

我自己都唔係好明-,-)

之後我地冇打排球,

我地又係到玩誠實&大膽XDDDDD

規則:

比人轉到既第5個人一定要簡大膽,

大膽唔可以同異性有身體接觸...

我定架!!!XDDDDDDDDDD

THEN.........

唔打啦~

好Q攰...

想知就打比我問OR

CM啦~

XDDDDDDDDDD

---------------------------------------------------------------------------------------

有冇人玩跑架?!

有既留下

你的美麗跑ONLINE名字XDDDDDD

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-25 09:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客