不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 2 月 1 日  星期二   晴天


我要對所以楊丞琳既歌作出回應XD 分類: 未分類

曖昧:

呢隻歌係我第一隻聽既歌,

我就愛上左楊丞琳(^O^)

理想情人:

呢隻歌係我第二俊聽既歌...

匿名的好友:

呢隻歌係我最鍾意既一隻XD

過敏:

係栢沂寶貝叫我聽既,

我都愛上左呢隻歌XD

楊丞琳唱得好甜*3*

雨愛:

係我係普通話堂聽既...

(當時我未愛上楊丞琳XDDD)

芥末巧克力:

我只係鍾意呢隻歌既歌詞XDDDD

帶我走:

呢隻歌係勻勻話好聽,

我先去聽XP

青春鬥:

係我睇海派聽既歌XD

缺氧:

呢隻歌係我睇換換愛聽黎XDDDD

任意門:

呢隻歌係我聽楊丞琳D歌果陣,

睇到好似好好聽咁就聽左XDDD

狼來了:

(同任意門一樣XDDDD)

完美比例:

呢隻歌都係我睇換換愛聽黎XDDDDD

慶祝:

係見到個歌名唔錯,

所以聽左XDDDDDDDDD

遇上愛:

都係個歌名關係...

可愛,下一次微笑,找不...等等等等都係歌名XPPPPPPPPPPP

小孩出生時間:$:2011-02-01 10:31 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 1 月 30 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:英文粗口 )
小孩出生時間:$:2011-01-30 07:06 PM


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客