2011 年 2 月 9 日 星期三  |
2011-02-09 出街日記/^\  |
分類: 出街日記=] |
今日,
詩生日~
我係到同佢講聲:
生日快樂~
入正題:
今日,
同左胡老師,伍老師,X老師,
橋橋AND詩
去左飲茶~
傾左N多野~
好耐冇見啦~
1:30返去,
我問詩:
"你有冇去睇童眼??"
佢話:
"有呀!!!"
我問:
"楊丞琳係咩XD??
(我太鍾意楊丞琳啦~)"
佢就話:
"大肚婆...
(之後講童眼情節...)"
叉唔多去到我屋企留下果陣......
.......我叫佢:
"唔好再講啦!我唔敢搭LIFT..."
佢就陪左我搭LIFT...
(你太好人啦~感動ING...)
佢係LIFT到都講-,-...
我叫佢:
"係到唔好講..."
THEN,
我就轉個話題...
問佢:
"你有冇睇海派甜心呀?!"
佢話:
"有呀!好感人呀!!!"
之後我就出左LIFT,
同佢講拜拜啦~
咁我都係到同你地講拜拜~XD
拜拜~XD
(雞雞2月7生日我都唔記得左-.-)
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-02-09 02:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 6 日 星期日  |
| 無聊打野XD |
分類: 未分類 |
哈哈~
(有咩咁好笑呀?!)
(我:笑下姐~唔比呀?!)
(低能!)
XD
好啦~
玩夠...
今日,
超悶,
所以,
加野...
(妖~你唔好行行都係打兩隻字啦!!!)
(我:對唔住XDDDDDDDDDD)
我就加左D語法..
加左N多~
我E家QZ有兩個鐘~
唔知大家知唔知呢@~@??
THEN~
我諗大家都見到有個喇叭係到,
(我地見唔到BOR~你諗多左啦~)
個喇叭係做咩既呢??
喇叭上面就有個制~
(唔好廢話咁多啦~)
(我:係係係...對唔住~~~)
係1分鐘連按XD
(我:係咪唔明呢~)
(我地明BOR~)
(我:妖~)
之後又加左...
NEVER BORED果兩隻鼠XDDDD
(好Q呀~)
(我:當然~)
滑鼠果部分呢~
就加左雪花~
XD
(我食飯先啦~食完再打啦~拜拜)
以上是20:40打的XD
以下是20:56打的XP
(係咪食得好快呢~)
(還可以~)
按連結會左右倒轉~
XDDDD
其實冇野架啦-,-
5~好啦~拜拜~
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-02-06 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|