不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 2 月 9 日  星期三   晴天


2011-02-09 出街日記/^\ 不安 分類: 出街日記=]

今日,

詩生日~

我係到同佢講聲:

生日快樂~

入正題:

今日,

同左胡老師,伍老師,X老師,

橋橋AND詩

去左飲茶~

傾左N多野~

好耐冇見啦~

1:30返去,

我問詩:

"你有冇去睇童眼??"

佢話:

"有呀!!!"

我問:

"楊丞琳係咩XD??

(我太鍾意楊丞琳啦~)"

佢就話:

"大肚婆...

(之後講童眼情節...)"

叉唔多去到我屋企留下果陣......

.......我叫佢:

"唔好再講啦!我唔敢搭LIFT..."

佢就陪左我搭LIFT...

(你太好人啦~感動ING...)

佢係LIFT到都講-,-...

我叫佢:

"係到唔好講..."

THEN,

我就轉個話題...

問佢:

"你有冇睇海派甜心呀?!"

佢話:

"有呀!好感人呀!!!"

之後我就出左LIFT,

同佢講拜拜啦~

咁我都係到同你地講拜拜~XD

拜拜~XD

(雞雞2月7生日我都唔記得左-.-)

~END~

小孩出生時間:$:2011-02-09 02:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 2 月 6 日  星期日   晴天


無聊打野XD 分類: 未分類

哈哈~

(有咩咁好笑呀?!)

(我:笑下姐~唔比呀?!)

(低能!)

XD

好啦~

玩夠...

今日,

超悶,

所以,

加野...

(妖~你唔好行行都係打兩隻字啦!!!)

(我:對唔住XDDDDDDDDDD)

我就加左D語法..

加左N多~

我E家QZ有兩個鐘~

唔知大家知唔知呢@~@??

THEN~

我諗大家都見到有個喇叭係到,

(我地見唔到BOR~你諗多左啦~)

個喇叭係做咩既呢??

喇叭上面就有個制~

(唔好廢話咁多啦~)

(我:係係係...對唔住~~~)

係1分鐘連按XD

(我:係咪唔明呢~)

(我地明BOR~)

(我:妖~)

之後又加左...

NEVER BORED果兩隻鼠XDDDD

(好Q呀~)

(我:當然~)

滑鼠果部分呢~

就加左雪花~

XD

(我食飯先啦~食完再打啦~拜拜)

以上是20:40打的XD

以下是20:56打的XP

(係咪食得好快呢~)

(還可以~)

 

按連結會左右倒轉~

XDDDD

其實冇野架啦-,-

5~好啦~拜拜~

~END~

小孩出生時間:$:2011-02-06 08:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客