2011 年 2 月 13 日 星期日  |
2011-02-13 出街日記*o*  |
分類: 出街日記=] |
今日,
同左寶貝,晶晶,
出街togater...
but又唔可以講係出街...
係出街做功課-v-"
12:30到apm旁個m記xD
食左個2號餐xD
之後做做做...
做到3:00
食多個風就去左apm,
遊街xD
其實係佢地買生日禮物比6號.3.
買完後去左間賣DVD/CD店
買左10年有丞 楊丞琳
THE YEARS OF RAINIE異想天開Live DVD
*O*太滿足啦>3<
成128蚊呀*O*
多謝你呀*o*晶晶
多謝你幫我比100蚊呀*o*
多謝你!
多謝你!!
多謝你*o*!!!
滿足*o*
e家睇啦~
拜拜
~end~
|
| 小孩出生時間:$:2011-02-13 05:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 10 日 星期四  |
100問又黎啦喂~  |
分類: 玩死人,100問... |
♥`100問:)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`自己
`-♥1:全名:黃傲雪
`-♥2:性別:女唄~
`-♥3.花名:雪雪XD
`-♥4.年齡:13(2011)
`-♥5.身高:158~160之間
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`學校:)
`-♥6.醉鍾意邊個老師:冇XP
`-♥7.鍾唔鍾意呢間學校:還可以啦~
`-♥8.學校令唔令:都算既...
`-♥9.學校大唔大:唔G呢...
`-♥10.醉憎邊個老師:冇XDDD
`-♥11.有幾多個班主任:TOO
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`屋企:)
`-♥12.屋企有幾多個人:一家四口XD
`-♥13.鍾意老豆多D定老母:一樣.3.
`-♥14.有冇兄弟姊妹:有的
`-♥15.鍾唔鍾意呢個家:鍾到爆XD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`愛情:)
`-♥16.現家有冇男/女朋友:沒
`-♥17.現家有冇鍾意人:有啦>O<
`-♥18.你拍過幾次拖:沒.3.
`-♥19.你ga男/女朋友對你好唔好:你玩野呀?!岩岩先話冇!
`-♥20.鐘意行街拍拖定係屋企拍拖:行街唄~唔係係屋企做咩呀?!A_____A
`-♥21.你簡男/女朋友ga條件係咩:有FEEL...XD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`朋友:)
`-♥22.簡5個你醉好ga朋友:栢沂寶貝,芹,影,囡,謝嘉嘉
`-♥23.醉可愛:栢沂寶貝~
`-♥24.醉令女:囡囡
`-♥25.醉成熟:謝嘉嘉XD
`-♥26.醉令仔:雞雞)O0O(
`-♥27.醉叻:芹XPPPP
`-♥28.醉百痴:影唄~
`-♥29.醉高:勻
`-♥30.醉矮:歐芷XX
`-♥31.醉肥:勻
`-♥32.醉瘦:啊LI
`-♥33.唔開心個時邊個陪你:芹
`-♥34.有d咩唔明邊個壹定幫你:山豆几王其
`-♥35.你簡朋友ga條件係咩:岩傾XD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`生活:)
`-♥36.壹日沖幾多次涼:-口-"1次...
`-♥37.通常幾點沖涼:6:30XD
`-♥38.通常幾點食飯:唔定...
`-♥39.多數幾點訓:10:00~11:00之間唄~
`-♥40.小動作:係屋企---撥音XD;係學校---打人...XPPPP
`-♥41.口頭禪:食藥了麼-.-??
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`2選1:)
`-♥42.m記 / kfc:KFC
`-♥43.狄易達 / 陳偉霆:陳偉霆
`-♥44.朋友 / 情人:朋友XD
`-♥45.angela baby / Janice Man:邊個黎架-.-??
`-♥46.sms / 傾電話:傾電話XPP
`-♥47.adidas / nike:??
`-♥48.outdoor / 豬鼻:??
`-♥49.大家樂 / 美心:美心
`-♥50.眼鏡 / con:不回XD
`-♥51.愛人 / 被愛:不回XP
`-♥52.狗 / 貓:狗
`-♥53.成熟型 / 運動型:不回---哈哈
`-♥54.熱鬧 / 清靜:熱鬧X.X
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`現家:)
`-♥55.現家做緊咩:做緊100問-.-
`-♥56.現家有冇開msn:是有的
`-♥57.現家屋企除左你仲有冇人:有呀!
`-♥58.今日幾號:2011-02-10
`-♥59.現家日頭定夜晚:夜晚(我日頭唔打QA-.-
`-♥60.現家幾多點:7:40P.M.
`-♥61.現家電視做緊咩:東張西望XDDDDD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`醉鍾意的:)
`-♥62.鐘意食咩:古古力XD
`-♥63.鐘意飲咩:檸檬茶XP
`-♥64.鍾意邊個明星:楊丞琳*>3<*
`-♥65.鍾意d咩類型ga歌:楊丞琳類GA歌-.-
`-♥66.醉鍾意咩歌:匿名的好友XD
`-♥67.醉鍾意去邊到:人地屋企XD
`-♥68.醉鍾意咩季節:四季都NO
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`醉憎的:)
`-♥69.醉憎d咩人:黑我憎既人-.-
`-♥70.醉憎邊個明星:林峰-.-
`-♥71.醉憎咩歌:唔知唱咩既歌-.-
`-♥72.醉憎食咩:屎(算唔算架-.-??)
`-♥73.醉憎飲咩:酒...(苦!)
`-♥74.醉憎咩季節:全XD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`你係唔係:)
`-♥75.你係唔係自戀狂:可以咁講XD
`-♥76.你係唔係性無能:唔係!
`-♥77.你係唔係成日俾人呃:我呃人多D...XD
`-♥78.你係唔係人見人愛嫁:NO
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`樣子:)
`-♥79.有冇帶眼鏡:是有的...
`-♥80.雙眼皮定單眼皮:唔G
`-♥81.有冇釘耳:想,又驚痛
`-♥82.你應為你自己令唔令:不
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`無聊題:)
`-♥83.有冇介過手:想,但驚痛XD
`-♥84.你運動叻唔叻:還可以吧~
`-♥85.有冇試過想自殺:冇
`-♥86.你大唔大食:大到乜咁XP
`-♥87.鍾唔鍾意講粗口:還可以XDDDDDDDD
`-♥88.電話咩台:3
`-♥89.有冇msn:有([email protected])
`-♥90.你肥定瘦:肥.3.
`-♥91.你高定矮:高---嘻嘻~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥分隔線:)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥`對100問感受:)
`-♥92.鍾唔鍾意做100問:鍾到乜咁xD
`-♥93.遲d會唔會再做:會唄~
`-♥94.會唔會介紹俾d人做:佢地自己曉COPY...
`-♥95.點解你會諗到做100問:一個月一次XDDDDDDDD
`-♥97.做左有咩感覺:開心...
`-♥98.開唔開心:妖~岩岩先答完XD
`-♥99.第幾次做100問:唔記得XP
`-♥100.弓囍你做哂.醉想多謝邊個:亞媽~如果唔係你生我出黎,我都冇機會做100問呀!(喊ING---XD) |
| 小孩出生時間:$:2011-02-10 07:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|