2011 年 1 月 22 日 星期六  |
2011-01-22 出街日記XD  |
分類: 出街日記=] |
今日,
同左
1號,3號,8號,
17號,20號,26號,
29號,34號,
去左溜冰XD
同佢地約左11:30,
但係,
係10:45果陣,
囡囡打左黎話:
"改11:15"
30分鐘...
我就遲左...
BUT,
估唔到佢地重遲過我-,-...
囧~
我地本身去左9龍塘,
之後,
唔知點解去左
深水步....
玩左4定唔知5個鐘...
仆街x6...
我唔識溜...
導師:囡囡,啊LI,歐芷XDDDDD
一開始溜都冇仆街過...
溜左一陣,
開始仆街啦...
頭果5次都係膝落地...
第6次屎忽落地...
痛到乜咁...
E家諗起都痛XP
好攰呀!!!
唔打啦~
招人玩跑,
有的,留下你的
跑姓名...
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-01-22 07:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 1 月 20 日 星期四  |
2011-01-20 返學日記...  |
分類: 返學日記=] |
今日,
本第又諗住唔打,
but,
我見xxx打,
咁我都打啦XDDDDD
START!
今日,
又派左幾份卷,
唔同你講合唔合格XDDDDDD
今日,
(又今日...)
I.S堂完全冇講過野囉!
我係到訓覺,
MR.LIU唔理...
囧喔~
最尾果堂係英文SPEAKING堂...
我同謝嘉嘉坐XPPPPP
成堂係咁笑...
細彬坐係我前面...
佢拎轉個頭,
問我同嘉嘉:
"星期一交咩"漢堡"設計??"
其實係海報設計XDDDDDD
之後我同謝嘉嘉都叫佢漢堡包XPPPPPPP
笑死我啦!!!!XDDDDDDDD
--------------------------------------------------------------------------
冇人CM既??.3.
~THAT IS THE END OF MY SARING~ |
| 小孩出生時間:$:2011-01-20 09:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|