不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 1 月 22 日  星期六   晴天


2011-01-22 出街日記XD 開心 分類: 出街日記=]

今日,

同左

1號,3號,8號,

17號,20號,26號,

29號,34號,

去左溜冰XD

同佢地約左11:30,

但係,

係10:45果陣,

囡囡打左黎話:

"改11:15"

30分鐘...

我就遲左...

BUT,

估唔到佢地重遲過我-,-...

囧~

我地本身去左9龍塘,

之後,

唔知點解去左

深水步....

玩左4定唔知5個鐘...

仆街x6...

我唔識溜...

導師:囡囡,啊LI,歐芷XDDDDD

一開始溜都冇仆街過...

溜左一陣,

開始仆街啦...

頭果5次都係膝落地...

第6次屎忽落地...

痛到乜咁...

E家諗起都痛XP

好攰呀!!!

唔打啦~

招人玩跑,

有的,留下你的

跑姓名...

~END~

小孩出生時間:$:2011-01-22 07:45 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 1 月 20 日  星期四   晴天


2011-01-20 返學日記... 無奈 分類: 返學日記=]

今日,

本第又諗住唔打,

but,

我見xxx打,

咁我都打啦XDDDDD

START!

今日,

又派左幾份卷,

唔同你講合唔合格XDDDDDD

今日,

(又今日...)

I.S堂完全冇講過野囉!

我係到訓覺,

MR.LIU唔理...

囧喔~

最尾果堂係英文SPEAKING堂...

我同謝嘉嘉坐XPPPPP

成堂係咁笑...

細彬坐係我前面...

佢拎轉個頭,

問我同嘉嘉:

"星期一交咩"漢堡"設計??"

其實係海報設計XDDDDDD

之後我同謝嘉嘉都叫佢漢堡包XPPPPPPP

笑死我啦!!!!XDDDDDDDD

--------------------------------------------------------------------------

冇人CM既??.3.

~THAT IS THE END OF MY SARING~

小孩出生時間:$:2011-01-20 09:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客