2011 年 2 月 18 日 星期五  |
2011-02-18 出街日記(^o^)  |
分類: 出街日記=] |
今日,
同左小芹出街xD
我同佢去旺角xD
(我好少去架(^o^)
小芹~你好彩啦xD)
我地去旺角買書.3.
係咪好想問買書洗唔洗去到咁遠呀-.-??
小芹話:
"果個書店D書平..."
係咪想問買咩書呢a____a??
小說xD
有本書叫
"幸福任意門"
呵呵...
任意門*o*
係楊丞琳既歌,
所以我對佢一見鍾情xD
小芹就買左*o*
話借比我*o*
多謝你啊~
買完書就去左睇戲...
呵呵...
第二次同小芹睇戲xD
睇3:40-.-
係呢段時間,
就有D星座係到,
咁我地就去搵,
小芹係金牛座,
我地就去左搵金牛座,
搵到就入錢,
幸運...
之後到我...
但係我地行哂成個相場都搵唔到,
咁我地就而為得12層,
之後重行一次,
行到12樓先見到有第13-.-
我地上左去,
終於有啦-.-
我鬧佢:
"你知唔知我搵左你好耐啦.\/."
xD
之後係到玩xD
我比毫子xD
(比幾錢都有得玩...)
之後我地去左m記,
佢飲野,
我食雪高xD
小芹請*o*
一邊睇小說xD
叉唔多就走左xD
我地去左睇最強囍事xD
好好笑,xD
睇完就走左,
之後到左唔知咩咩世界,
好似冒險樂園既...
我就比左隻KUROMI吸引住,
之後拉左小芹同我一齊玩,
借左小芹20蚊...
呵呵...
但係都係唔得.3.
之後就走左xD
到左地鐵,
小芹話:
"我地坐去油麻地,之後就有位坐啦~"
之後就跟住佢講既做xD
我地就聽歌~xD
SEND歌~xD
之後就走左,
我一路行,
隻腳一路痛,
我返到屋企之後除左物,
流血-.-
我話:
"唔怪得咁痛啦~"
T^T
真係好Q痛,
好似比野吉咁.3.
打完-.-
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-02-18 07:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 17 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 愛情日記=] |
|
| 小孩出生時間:$:2011-02-17 09:52 PM |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|