不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 2 月 18 日  星期五   晴天


2011-02-18 出街日記(^o^) 開心 分類: 出街日記=]

今日,

同左小芹出街xD

我同佢去旺角xD

(我好少去架(^o^)

小芹~你好彩啦xD)

我地去旺角買書.3.

係咪好想問買書洗唔洗去到咁遠呀-.-??

小芹話:

"果個書店D書平..."

係咪想問買咩書呢a____a??

小說xD

有本書叫

"幸福任意門"

呵呵...

任意門*o*

係楊丞琳既歌,

所以我對佢一見鍾情xD

小芹就買左*o*

話借比我*o*

多謝你啊~

買完書就去左睇戲...

呵呵...

第二次同小芹睇戲xD

睇3:40-.-

係呢段時間,

就有D星座係到,

咁我地就去搵,

小芹係金牛座,

我地就去左搵金牛座,

搵到就入錢,

幸運...

之後到我...

但係我地行哂成個相場都搵唔到,

咁我地就而為得12層,

之後重行一次,

行到12樓先見到有第13-.-

我地上左去,

終於有啦-.-

我鬧佢:

"你知唔知我搵左你好耐啦.\/."

xD

之後係到玩xD

我比毫子xD

(比幾錢都有得玩...)

之後我地去左m記,

佢飲野,

我食雪高xD

小芹請*o*

一邊睇小說xD

叉唔多就走左xD

我地去左睇最強囍事xD

 

好好笑,xD

睇完就走左,

 

之後到左唔知咩咩世界,

好似冒險樂園既...

我就比左隻KUROMI吸引住,

之後拉左小芹同我一齊玩,

借左小芹20蚊...

呵呵...

但係都係唔得.3.

之後就走左xD

到左地鐵,

小芹話:

"我地坐去油麻地,之後就有位坐啦~"

之後就跟住佢講既做xD

我地就聽歌~xD

SEND歌~xD

之後就走左,

我一路行,

隻腳一路痛,

我返到屋企之後除左物,

流血-.-

我話:

"唔怪得咁痛啦~"

T^T

真係好Q痛,

好似比野吉咁.3.

打完-.-

~END~

小孩出生時間:$:2011-02-18 07:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 愛情日記=]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:8個英文字+我英文名 )
小孩出生時間:$:2011-02-17 09:52 PM


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客