2011 年 2 月 17 日 星期四  |
2011-02-17 返學日記-.-  |
分類: 返學日記=] |
今日,
梁靖賢又比左D楊丞琳yes卡我啦>w<
多謝你啊>w<
我e家有2幾張楊丞琳啦>w<
今日,
食lunch,
我返到去,
唔知點解想鬧人...
咁小芹就同我講,
佢唔去排球...
咁我就喊左,
唔知點解好想喊...
同埋我嬲左小芹...
一直鬧佢...
小芹走左之後...
打排球....
打到手腫哂.3.
痛痛.3.
冇野打...
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-02-17 09:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 2 月 15 日 星期二  |
2011-02-15 返學日記-.-  |
分類: 返學日記=] |
今日,
我地調位-.-
我調左去門口果邊-.-
我想坐果個位好耐啦(^O^)
但係,
美中不足既就係...
某條油仔,
坐左係我後面-.-
之前佢坐我前面,
E家到佢坐我後面-.-
接受唔到囉!
哈哈哈
勻勻之前坐我旁,
E家坐左我斜後面xD
姐係同啊邊個邊個坐xD
勻勻好憎佢xD
我就同左雞翼堅坐xD
肥仔坐我前-.-
好Q煩,
雖然我前面係"長"-.-
果個位勁正啊*O*
訓覺都冇人睇到架xD
我諗住上堂令楊丞琳yes card黎睇xD
楊丞琳超令女呀>w<
咁-.-
謝嘉嘉同晶晶就調到遠到乜咁-.-
小芹都....
叉唔多xD
小芹超好囉
雖然旁係溫XX,
BUT,佢前係王子>w<,
旁係琪*o*
後係妮*o*
佢都話悶.3.
接受唔到囉xD
影就同D肥仔坐-.-
xD
打到呢到-.-
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-02-15 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|