2011 年 3 月 23 日 星期三  |
| 2011-03-23 返學日記... |
分類: 返學日記=] |
今日,
全日痴住小芹xP
之後放學同左影影肥勻打排球,
之前肥勻唔打架@@
係琴日我逼佢打,
之後今日打上癮-.-
囧死...
我發現自己排球技術好左好多=D
自讚-.-
聽日又打Lu~~~
今日好小講野-.-
除左問功課,
同小芹講野,
有人問我野之外~~~
我都係冇講過野既=P
今日好似個個都講過,
除左坐我後面果個~.~
T^T鳴嘩嘩嘩
vyvy要男唔要女T^T
(即:要佢條仔唔要我T^T)
哎~~~
哼~~~
唔打啦=P
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-03-23 10:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 20 日 星期日  |
| 2011-03-20 出街日記/_\ |
分類: 出街日記=] |
哎~~~
今日,
同左
芹,超,囡,雞,彬去左睇戲...
花水木...
唔好睇既/_\
後悔比左50蚊去睇/_\
哎~~~
最近狂出街,
出到冇哂錢錢啦/_\
下星期仲要請dad食飯/_\
哎~~~~
睇完戲,
彬走左,
超同雞行,
芹同囡行,
我好似係多餘咁/_\
哎~~~
之後同左囡and芹,
去左匯景行,
冇野做/_\
我又好似多餘咁係佢地後面行/_\
哎~~~
買左電話線=P
情侶電話線=P
I love you
同
forever
小芹要左
I love you>w<
我要左
forever>w<
Yo~
除左呢樣令我開心
之外...
係冇野令我開心/_\
哎~~~
就咁啦/_\
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-03-20 07:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|